Skip to main content

Hi, 

Mijn telefoon is gerepareerd en daarbij gereset. Ik heb een backup teruggezet. IPhone SE.

Bij algemeen->info geeft hij een aanbiedervergrendeling. Via mijn Simyo zie ik wel dat ik een actieve e-sim heb. 

Hoe krijg ik hem opnieuw op mijn telefoon?

groet

Jascha 

Hi @Putih,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Je kunt je eSIM alleen via de Mijn Simyo app installeren. Je gaat dan naar Instellingen> Simkaart> eSIM. Hier wordt er dan gevraagd om een validatiecode. Je kunt de verificatie ook voltooien door middel van een iDeal-betaling van €0,01 cent. Als dit niet lukt dan kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik stuur je de validatiecode per e-mail zodat je je eSIM kunt installeren 🙂.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer