Skip to main content
antwoord

e-sim overzetten naar nieuwe telefoon lukt niet. Wat nu?

  • October 1, 2023
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Goedemiddag.

 

Ik heb alle stappen doorlopen. Validatiecode ontvangen, ingevuld op de nieuwe telefoon. Maar bij activeren krijg ik de melding “Er ging iets mis, Check of je voldoende bereik hebt enz. 
 

als ik bij instellingen Sim-beheer dan zie ik de e-Sim wel staan met serviceprovider Simyo maar onbekend nummer. 
 

Graag hoor ik een oplossing.

 

Met vriendelijke groet,

 

Rick

Beste antwoord door RtW

Na anderhalve dag proberen is het nu gelukt. Je kan mijn berichten als niet verzonden beschouwen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Rick

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

  • auteur
  • Helper
  • October 1, 2023

Inmiddels de e-Sim verwijderd op de nieuwe telefoon om deze opnieuw te downloaden maar ook dan een foutmelding Er is iets mis gegaan waardoor de installatie niet door kan gaan.


  • auteur
  • Helper
  • antwoord
  • October 1, 2023

Na anderhalve dag proberen is het nu gelukt. Je kan mijn berichten als niet verzonden beschouwen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Rick


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • October 2, 2023

Hi @RtW,

Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat het inmiddels is gelukt! :)

Mocht je nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Groetjes,
Roeqajja