Skip to main content

Ik heb een nieuwe iPhone en wil de e-sim van de oude overzetten naar de nieuwe. Ik heb de instructies opgevolgd en krijg na het invullende van de activatiecode op het nieuwe toestel de melding dat de ingegeven code niet meer geldig is en dat ik contact moet opnemen met de aanbieder. Ik begreep ook dat er dan een unieke code gemaild wordt. Graag ontvang ik deze code!

Precies hetzelfde probleem hier. Vandaag contact gehad met een helpdeskmedewerker. Met mijn iPhone 15 wil het ook niet. Volgens Simyo heeft dit met de 15 te maken, maar als ik hetzelfde doe met een iPhone 12, krijg ik dezelfde fout. Volgens mij zit er dus iets flink mis bij Simyo. Te gek voor woorden dat je een e-sim niet op een nieuwe iPhone overgezet krijgt. Inmiddels maar een fysieke sim aangevraagd.


Hi @Valentijn1974,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen, ik help je hier graag mee verder.
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan stuur ik je de validatiecode graag per e-mail op 🙂.

Groetjes,
Roeqajja


Hi @LarryK.,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het installeren van je eSIM niet lukte!

Als je de installatie op je iPhone 15 bent gestart, dan is het ook niet mogelijk om de eSIM op een andere toestel te installeren tenzij de installatie is afgerond op je iPhone 15 of je eSIM aanvraag aan de achterkant is verwijderd door onze technische dienst. In ieder geval goed om te horen dat je inmiddels een fysieke simkaart opgestuurd krijgt om je nummer weer werkend te krijgen. :)

Groetjes,
Roeqajja


Reageer