Skip to main content
antwoord

e sim is actief in app maar kan deze niet activeren op iPhone?

  • August 31, 2025
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Hoi,

Vanmiddag heb ik een E sim aangeschaft maar nu staat deze in mijn Simyo al actief terwijl ik de vraag niet heb gekregen om deze te installeren en daardoor de keuze niet heb gehad 1 of 2 simkaarten/esims.

App al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Bankrekening gekoppeld aan app voor verificatie. 

Telefoon diverse malen opgestart.

Wie kan mij helpen? 

 

Ik heb een Iphone 16

Thanx!!

Beste antwoord door JanD

Beste ​@NStra tot 17u00 kun je Simyo bereiken via WhatsApp, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Zie ook:

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/esim

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • antwoord
  • August 31, 2025

Beste ​@NStra tot 17u00 kun je Simyo bereiken via WhatsApp, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Zie ook:

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/esim


  • auteur
  • Beginner
  • August 31, 2025

Beste JanD,

 

Bedankt voor de link. ik heb contact gehad via WhatsApp.  Via instellingen - simkaart - E-sim opnieuw instellen - beginnen - verifieer via klantenservice ( hier moet je een code invoeren, deze heb ik via de WhatsApp ontvangen (door de week kun je deze telefonisch opvragen). Als je dit hebt gedaan dan loopt het E-sim proces weer opnieuw en is het bij mij goed gegaan. 

Ik ben in ieder geval geholpen 


JanD
  • Forum Expert
  • August 31, 2025

Beste ​@NStra bedankt voor de update.

Goed om te lezen dat het werkt en graag gedaan uiteraard.

 

 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • September 1, 2025

Hi ​@NStra,

Bedankt voor je bericht. 

Fijn om te horen dat je bent geholpen en dat het is opgelost!

Super bedankt voor je hulp topper! ​@JanD 😉

Groetjes,
Roeqajja