Skip to main content
antwoord

e-sim en nieuwe telefoon, wat nu?

  • September 18, 2024
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Ik wil mijn e-sim activeren op mijn nieuwe telefoon. De oude telefoon is kapot.

Ik heb de app geinstalleerd en ingelogd. De app vraagt mij ter verificatie echter 0,01 cent over te maken via ideal.

Ideal kan ik echter niet gebruiken omdat de app van mijn bank ook nieuw is op mijn telefoon.

Om de bank app te activeren wil deze een sms code sturen naar mijn telefoonnummer,  die dus niet actief is…

Ik zit dus vast.

Iemand een idee?

Beste antwoord door Ashley

Hoi @psychonaut,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Je esim kan ook gevalideerd worden met de validatiecode via de klantenservice. Ik kan je hiermee helpen.

Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Groetjes,
Ashley

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • September 18, 2024

Hoi @psychonaut,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Je esim kan ook gevalideerd worden met de validatiecode via de klantenservice. Ik kan je hiermee helpen.

Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Groetjes,
Ashley