Skip to main content

Ik heb een nieuwe prepaid e-sim besteld en ik heb de simyo app geïnstalleerd en vervolgens mijn nieuwe nummer toegevoegd aan mijn telefoon. Als ik op de web app inlog, dan zie ik dat mijn e-sim geactiveerd is, maar op de simyo app zie ik een link met activeer e-sim. Ik heb geen netwerk op mijn iphone voor simyo en als ik op de activeren link of knop druk dan krijg ik een venster om een sms code in te voegen die ik niet krijg? Hoe kan ik het nu oplossen omdat ik geen sms krijg en geen netwerk verbinding heb? Bedankt!

Hoi @Eddie21,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat het activeren van je eSIM inmiddels is gelukt. Ik ga ervan uit dat alles nu goed gaat. Zo niet, dan hoor ik het graag zodat wij je hiermee verder kunnen helpen. :)

Ik wens je een fijne dag verder!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer