.

Beantwoord

e-sim activeren lukt niet, wat nu?

  • 30 September 2022
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Badge

Ik heb meteen toen ik via Simyo aangaf te willen overstappen de e-sim gedownload. Helaas ging ik toen direct buiten bundel gebruiken en moest ik nog een maand wachten vanwege de opzegtermijn bij een andere provider. Nu heeft die mij sinds gisteren afgesloten, maar de e-sim van Simyo heb ik een maand geleden verwijderd vanwege buiten bundel gebruik. Een nieuwe kan ik niet aanvragen omdat mijn telefoonnummer niet meer werkt. Kunnen jullie mij een nieuwe e-sim sturen?

icon

Beste antwoord door Roeqajja 30 September 2022, 10:33

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @2611simyo,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je nummer eindelijk is overgezet naar Simyo 😊! Je kunt de eSIM installeren via de Mijn Simyo app. Je gaat dan naar Instellingen> Simkaart> Overstappen op eSIM. Er wordt hier dan gevraagd om een validatiecode die je ontvangt per sms. Deze kun je niet ontvangen omdat je de eSIM niet op je toestel geïnstalleerd hebt, dus stuur mij hier gerust een privébericht voor met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (geboortedatum, adres en e-mailadres). Ik zorg er dan voor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt, je kunt daarna het proces in de app verder doorlopen om de installatie van je eSIM af te ronden.

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Ik heb je een privé bericht gestuurd. Bedankt!

Reageer