.

Beantwoord

e-mail je simkaart is aan vervanging toe, word de simkaart vergoed?

  • 27 January 2021
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Ik heb pas een e-mail ontvangen met onderwerp ‘je simkaart is aan vervanging toe’, waarbij ik een nieuwe aan kan vragen door op een link te klikken. Er wordt afgeraden op links in e-mails te klikken en dus doe ik dit liever niet. Kan ik ook rechtstreeks via Mijn Simyo de vervangende kaart aanvragen waarbij ik de 5 euro ook retour krijg, zonder op deze link te klikken?

Verder is mijn vraag of ik eerst de nieuwe simkaart moet betalen en het dan als beltegoed terug krijg of dat het van het beltegoed afgeschreven wordt en daarna weer bijgeschreven. Ik heb namelijk al genoeg beltegoed op deze kaart staan en ik gebruik de kaart weinig.

icon

Beste antwoord door Daisy 28 January 2021, 13:03

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Chac,

 

Welkom op het Simyo forum, goed dat je het even navraagt! 

 

Ik snap dat je in deze tijd een beetje let op wat je wel en niet aan klikt, in dit geval was het wel echt een mailtje vanuit Simyo. Normaal gesproken zou je de simkaart aanvragen en €5 betalen, die je dan vervolgens weer terug zou krijgen van Simyo.  Ik heb in dit geval kosteloos een nieuwe simkaart voor je aangevraagd, deze zou binnen 3 werkdagen bij je moeten zijn. Je hoeft deze dan alleen nog maar te activeren in Mijn Simyo. Je hoeft verder niks te doen.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer