.

Beantwoord

duosim mogelijk?

  • 28 August 2012
  • 14 reacties
  • 1687 Bekeken

Is er voor mijn abonnement een duosim-kaart te krijgen. Met sporten heb ik een heel klein telefoontje bij me. Niet zo erg als deze kapot gaat. Nu moet ik elke dag mijn simkaart omwisselen. Is er bij simyo, net als bij KPN, een duocard te krijgen. 
icon

Beste antwoord door Wayne 28 August 2012, 16:20

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9
verschijnlijke antwoord van simyo:
Nee...
Reputatie 2
Badge +1
Hey shorttrack,

Welkom op het forum. Helaas biedt Simyo, zoals Groentjuh reeds aangaf, geen duo simkaarten aan.
Hi Wayne,

Jammer dat dit nu nog niet geboden wordt! Staat dit wel op op het verlanglijstje van Simyo? Wel op die van mij!

Groet,
JanO
Badge +2
Beste JanO,

Wij zullen dit neerleggen bij de desbetreffende afdeling aangezien er steeds meer vraag naar is. Of wij dit gaan aanbieden en zo ja wanneer kan ik helaas niet zeggen.

Groetjes,

Arie
Badge +2
is hier inmiddels al meer over bekend of men dit nu wel gaat aanbieden duo sim???
ik zit namelijk met het zelfde probleem.
voor het sporten een klein toestelletje bij mij waarvan het niet erg is als ie stuk gaat.
en met paardrijden kan je wel eens vallen. 

ik hoop dat Simyo het snel mogelijk maakt!!!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi lianda3,

We hebben dit punt nog niet op onze 'to do' lijst staan. Voorlopig zullen we dit dan ook niet gaan aanbieden. Ik begrijp dat het zeker handig is, maar het bij Simyo nog even toekomstmuziek.

Groetjes,

Alex
Ik zou graag een duo sim willen hebben voor mijn IPad in combinatie met Telefoon. Bij andere providers is dit mogelijk een apparte sim kaart voor data verkeer
Badge +8
Ik zou graag een duo sim willen hebben voor mijn IPad in combinatie met Telefoon. Bij andere providers is dit mogelijk een apparte sim kaart voor data verkeer

Hoi natuurmens,

Wij kunnen je telefoonnummer maar aan 1 simkaart tegelijk koppelen. Daarom kunnen wij helaas geen duosimkaarten leveren.
De simkaart die alleen geschikt was voor dataverkeer (web to go), bieden we helaas ook niet meer aan voor nieuwe klanten.
Je zult voor je iPad dus een andere oplossing moeten zoeken.

Groetjes,
Charlene
ook ik wil graag een duo simkaart. In de constructie zoals natuurmens aangeeft.
Ik hoop dat dit snel op de 'to do' lijst komt.
Helaas heeft Simyo mij het bericht gegeven dat ze daar niet aan doen. Ik het als alternatie gevonden door AH internet Simkaart. Het is 15 euro cent per mb. Verder kan je even naar je internet abonnement kijken daar heb je soms bij je internet abonnement recht op een simkaart of gratis van hotspots te gebruiken. Ik geef aan dat onze provider een steekje laat vallen
Badge +6
ook ik wil graag een duo simkaart. In de constructie zoals natuurmens aangeeft.
Ik hoop dat dit snel op de 'to do' lijst komt.


Hoi Elisabet,

Welkom op het forum!
Simyo verkocht simkaarten voor de iPad web to go simonly echter dit product verkopen wij niet meer zoals moderator Charlene aangeeft. Ik weet niet of er in de toekomst de mogelijkheid komt voor een duo simkaart in de vorm die forum gebruiker natuurmens aangeeft. Ik heb je suggestie doorgezet naar de desbetreffend afdeling.
Komt er dus gewoon op neer dat wij als particuliere klant gedwongen worden om over te stappen.

Klant is koning dacht ik altijd. Bij Simyo is de klant gewoon een nummer. In dit geval een 06 nummer.

Daar maak je goeie reclame mee.



NEE verkoop bij Simyo.
Waar het bij andere providers wel mogenlijk is doen wij daar lekker niet aan mee.

Reden waarom; omdat mijn baas zo nodig in een grotere/duurdere auto moet rijden dan zijn buurman.
Reputatie 7
Badge +9
Als alle providers precies hetzelfde zouden aanbieden voor dezelfde prijs dan heb je als klant ook niet veel aan je koningsschap...
Dan gaan we terug naar de situatie van een aantal decennia geleden toen we een staatsmonopolie hadden (PTT, weet je nog?) en er geen concurrentie bestond. Eén tarief voor iedereen en alle telefoons kon je in diverse kleuren bestellen als het maar zwart was. Ik ben liever vandaag de dag koning dan toen... :p

PS. Ik zie even niet het verband met het formaat van de auto van de buurman van jouw baas.
Badge +8
Hoi Jood,

Ik heb je reactie in diverse topics gevonden en hier een reactie gegeven.

Groetjes,
Charlene

Reageer