Vorige week heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd, omdat mijn nieuwe telefoon met een nano simkaart werkt.
De simkaart heb ik netjes ontvangen en ook heb ik deze prima kunnen activeren.
Alleen zie ik in mijn Simyo iets vreemds. Bij het overzicht zie ik netjes de juiste kosten staan. Echter als ik klik op bekijk je kosten zie ik ineens 5 euro bij het totaalbedrag erbij en bij verderkijken blijkt dit te komen doordat er 2 keer 5 euro in rekening worden gebracht voor de simkaart. Hoe kan dit?
Ik heb overigens 1 simkaart aangevraagd en ontvangen. (ook niet meer nodig dan 1)
Zie ook bijgevoegde schermprint.
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Dit is reeds bekend en met is achter de schermen druk zoekende naar wat de oorzaak is van deze foutieve weergave. Er zal uiteindelijk 1x 5 euro in rekening gebracht worden.
Er waren hier overigens al topics over. Een kleine zoektocht had je het antwoord al gegeven 😉
Dit is reeds bekend en met is achter de schermen druk zoekende naar wat de oorzaak is van deze foutieve weergave. Er zal uiteindelijk 1x 5 euro in rekening gebracht worden.
Er waren hier overigens al topics over. Een kleine zoektocht had je het antwoord al gegeven 😉
Hoi skaldenho,
Je hebt Raytje getroffen zo te zien 🙂. Hij heeft je vraag helemaal goed weten te beantwoorden. Als je hier nog verdere vragen over hebt, hoor ik het graag van je!
Groetjes, Tiury
Edit: Vergeet ik je te bedanken, Raytje! Bij deze; bedankt!
Je hebt Raytje getroffen zo te zien 🙂. Hij heeft je vraag helemaal goed weten te beantwoorden. Als je hier nog verdere vragen over hebt, hoor ik het graag van je!
Groetjes, Tiury
Edit: Vergeet ik je te bedanken, Raytje! Bij deze; bedankt!
Graag gedaan zoals altijd 😃
Wat zouden we zonder je moeten Raytje
Groetjes,
Angela
Groetjes,
Angela
Zelf antwoord geven :P
Maar ik vind het gewoon leuk om mensen te helpen waar ik kan 😳
Maar ik vind het gewoon leuk om mensen te helpen waar ik kan 😳
Hahah dat is ook een optie 😳 Alleen is je bijdrage bijna onmisbaar 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.