Skip to main content
Ik heb vorige week een vervangende sim kaart aangevraagd voor €5,- . Als ik mijn verbruik bekijk in mijn simyo , worden deze kosten opeens verdubbeld..?

Dat ziet er wel heel erg bijzonder uit. Ik ben benieuwd naar de reactie van een moderator.
Hoi pfeff, welkom op het Simyo forum 🙂.



Goed dat je navraag doet over de dubbele kosten van je simkaart. Dit is helaas een weergave fout op Mijn Simyo. De regel Vervangende simkaart (SimCard fee) hoort hier niet in het rijtje te staan. We doen ons best om deze verwarrende weergave aan te passen 🙂.



Deze simkaart zal niet dubbel op je factuur terecht komen 🙂.



Groetjes, Tiury
Aaah mooi! weer een probleem de wereld uit geholpen.
Dat dacht ik ook pfeff 😉. Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum!



Groetjes, Tiury
Ook bij mij staat er een dubbele op de facturering van een Simyo card.

Hoelang staat deze fout al op de Simyo site?

Als er navraag over gedaan wordt, telefonisch, wordt er door Simyo niet al te vriendelijk gedaan.

Ook met andere vragen en opmerkingen wordt er erg geïrriteerd door Simyo gereageerd.
Hoi Joop54,



De weergave fout is sinds de nieuwe Mijn Simyo te vinden op Mijn Simyo. Helaas is er nog geen oplossing bedacht door onze technische afdeling 🙂.



Nu heb ik een beetje rondgekeken naar het eerdere contact met onze klantenservice (via Twitter of de e-mail), maar hier word je niet meer dan uiterst vriendelijk te woord gestaan door onze klantenservice. Als het gaat om telefonische contact, dan hoor ik graag wanneer dit contact is geweest. Het is namelijk niet de bedoeling dat wij dit figuur bij jou slaan. Simyo doet namelijk zoveel mogelijk met feedback die wij krijgen van klanten 🙂.



Groetjes, Tiury
Omdat ik niet weet wie ik van gesproken heb kan ik er ook niet op reclameren.
Hoi Joop54,



Jammer anders konden we er wat meedoen. Mocht het nog te binnenschieten, dan kun je het altijd aangeven.



Als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan weet je ons te vinden 🙂

Reageer