.

Beantwoord

Deblokkering Simkaart

  • 29 December 2012
  • 5 reacties
  • 199 Bekeken

Badge
Hallo, mijn vorige simkaart heb ik laten blokkeren en nu ik een vervangende heb, zou ik deze graag laten deblokkeren. Het is voor het nummer 06********. Avast bedankt!
icon

Beste antwoord door Wayne 4 January 2013, 11:34

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Hallo Sterre

ik kan je aanraden het telefoonnummer niet hier op het forum te zetten! En afwachten tot er een moderator komt met de vraag dat naar hem te sturen
en anders maandag even proberen te bellen.

Gr MRF NL
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Sterre

ik kan je aanraden het telefoonnummer niet hier op het forum te zetten! En afwachten tot er een moderator komt met de vraag dat naar hem te sturen
en anders maandag even proberen te bellen.

Gr MRF NL

 
Goede tip. 
Reputatie 2
Badge +1
Hey Sterre,

Wij hebben jouw simkaart op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en ons even kunnen laten weten of je nu gebruik van jouw aansluiting kan maken?
Badge
Hey Sterre,

Wij hebben jouw simkaart op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en ons even kunnen laten weten of je nu gebruik van jouw aansluiting kan maken?


Ik heb het zojuist geprobeerd, maar ik krijg nog het bericht dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is.

Ps. bedankt voor het verbergen van mijn nummer
Reputatie 2
Badge +1
Hey Sterre,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik van jouw aansluiting kunnen maken. Zou je dit even kunnen bevestigen?

Reageer