.

Beantwoord

Deblokkeren Vervangende simkaart

  • 4 January 2013
  • 12 reacties
  • 405 Bekeken

Badge
Hallo,

Mijn vervangende simkaart is nog steeds geblokkeerd. Probeerde net te bellen, maar krijg de boodschap dat mijn aansluiting wegens administratieve redenen buiten gebruik is gesteld. Kunt u mij helpen?

Groet Peter
icon

Beste antwoord door Wayne 7 January 2013, 14:32

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey PeterNokia,

Wij hebben jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel even uit en in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of je nu gebruik van jouw simkaart kan maken?
Badge
Hey Wayne, 

Thanks, hij doet het weer!
Badge
Oh wacht, het internet doet het wel. Ik kan alleen nog niet bellen.
hallo

Vorige maand ben ik over mijn abbo gegaan, enw as mijn simkaart geblokkeerd.
alleen de bedrag is door jullie eraf gehaald, maar hij is nog steeds geblokkeerd ik heb jullie geprobeerd te bellen, via twitter, mar kreeg geen 1 reactie ik wacht nu al bijna anderhalve week en ik wil dat dit verholpen word !
Badge
Voor de duidelijkheid, ik ben nogsteeds niet aangesloten. Het internet kwam van de wifi die toevallig weer aansprong.

Hey PeterNokia,

Wij hebben jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel even uit en in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of je nu gebruik van jouw simkaart kan maken?
Badge +6
Voor de duidelijkheid, ik ben nogsteeds niet aangesloten. Het internet kwam van de wifi die toevallig weer aansprong.

Hoi PeterNokia,

Tijdens het resetten van je aansluiting is er een blokkade blijven hangen op je aansluiting. Ik heb deze blokkade laten verwijderen.
Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
Badge
Hey Natascha,

Bedankt hij doet het nu weer helemaal!

Voor de duidelijkheid, ik ben nogsteeds niet aangesloten. Het internet kwam van de wifi die toevallig weer aansprong.

Hoi PeterNokia,

Tijdens het resetten van je aansluiting is er een blokkade blijven hangen op je aansluiting. Ik heb deze blokkade laten verwijderen.
Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
Hallo,

Mijn probleem is dat ik een vervangende simkaart opgestuurd heb gekregen (mijn telefoon is gestolen). Maar als ik mijn simkaartnummer bij activeren vervangende simkaart invoer, zegt hij dat het nummer goed is maar de simkaart nog steeds geblokkeerd is. Kan ik mijn nummer deblokkeren? Ook zegt mijn mobiel als ik probeer te bellen dat mijn nummer vanwege administratieve redenen buiten gebruik is gesteld.

Groetjes Mathilde
Badge +1
hallo

Vorige maand ben ik over mijn abbo gegaan, enw as mijn simkaart geblokkeerd.
alleen de bedrag is door jullie eraf gehaald, maar hij is nog steeds geblokkeerd ik heb jullie geprobeerd te bellen, via twitter, mar kreeg geen 1 reactie ik wacht nu al bijna anderhalve week en ik wil dat dit verholpen word !


Hoi Techno772,

Je simkaart is inmiddels gedeblokkeerd. Het probleem is verholpen!
Badge +1
Hallo,

Mijn probleem is dat ik een vervangende simkaart opgestuurd heb gekregen (mijn telefoon is gestolen). Maar als ik mijn simkaartnummer bij activeren vervangende simkaart invoer, zegt hij dat het nummer goed is maar de simkaart nog steeds geblokkeerd is. Kan ik mijn nummer deblokkeren? Ook zegt mijn mobiel als ik probeer te bellen dat mijn nummer vanwege administratieve redenen buiten gebruik is gesteld.

Groetjes Mathilde


Hoi Mathilde,

Welkom op het forum!

Zojuist heb ik je simkaart gedeblokkeerd. Ik raad je aan je toestel uit- en aan te zetten, waarna jij je simkaart weer kunt gebruiken.
Mijn mobiel doet het weer, heel erg bedankt!
Badge +6
Hoi Mathilde..,

Fijn te horen dat het probleem is opgelost is.

Reageer