Skip to main content

.

Beste simyo,



Ik zou graag mijn nieuwe simkaart gedeblokkeerd hebben. Via de telefoon en de mail kom ik niet in de klantenservice, dus zou één van u mijn simkaart kunnen deblokkeren? Ik ben nu reeds drie dagen aan het wachten.





Groet,

Frederik 
Wanneer wordt mijn simkaart gedoblokeerd ik heb mijn rekening al betaald bij im nederland 
Hoi mv19,



In dit topic heb ik je vraag al beantwoord.

Je hoeft op ons forum elke vraag maar 1 keer t stellen, we beantwoorden namelijk echt élke vraag.
De puk code werkt niet meer, wat moet ik doen? Heb gisteren nieuwe simkaart ontvangen.
Hoi Luckycindy, welkom op het Simyo forum :)



Wat onhandig dat je pukcode niet meer werkt! Weet je wel zeker dat je de juiste pincode gebruikt? Je vindt deze op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Simkaart óf in de e-mail die je hebt ontvangen vlak nadat je de simkaart hebt geactiveerd 🙂.



Laat je me weten of die codes wel werken?



Groetjes, Tiury

Reageer