.

Beantwoord

Deblokkeren simkaart



Toon eerste bericht

105 reacties

Hallo

He tis buiten werktijden voor de klantenservice (net voor het weekend ) Zou een van jullie mijn telefoon kunnen deblokkeren?

Ik heb hem hard nodig dit weekend... Alvast Bedankt!!!
Badge +6
Hoi thomas L, welkom op het forum!

Ik zie dat je ook een e-mail had gestuurd, dat je simkaart was geblokkeerd door het drie keer verkeerd invoeren van de pin- en pukcode en dat mijn collega de tip heeft gegeven om de pukcode in te vullen, want die kan maximaal 10 keer worden ingevoerd, voordat de simkaart definitief blokkeert.

Daarom ben ik erg benieuwd of je de simkaart met behulp van de pukcode weer hebt kunnen gaan gebruiken? Anders raad ik je aan een vervangende simkaart te bestellen via Mijn Simyo >> Mijn instellingen & simkaart, want dan is de simkaart helaas ook door ons niet meer te redden helaas 😞
Badge
Beste Simyo,

Ik had mijn telefoon vandaag geblokkeerd maar ik heb hem ondertussen weer teruggevonden.
Kan mijn telefoon weer gedeblokkeerd worden? 

Groetjes,
Sven. 
Badge +6
Beste Simyo,

Ik had mijn telefoon vandaag geblokkeerd maar ik heb hem ondertussen weer teruggevonden.
Kan mijn telefoon weer gedeblokkeerd worden? 

Groetjes,
Sven. 


Hoi Sven,

Dat is fijn dat je toestel hebt terug gevonden. Ik heb je simkaart voor je gedeblokkeerd.
Wanneer je toestel uit/aan zet dan kan je weer gebruik maken van je aansluiting.
Ik heb zondag mijn sim geblokkeerd, maar heb mijn simkaart weer gevonden. Zouden jullie mijn simkaart kunnen deblokkeren?
Badge +6
Hoi TychoBear, welkom op het forum! :)

Fijn dat je simkaart weer terug is, ik heb 'm zojuist voor je gedeblokkeerd, dus zet even je telefoon uit en weer aan, dan kan je 'm weer gebruiken! 🙂
Hallo simyo,
Mijn telefoon was kwijt en is nu weer gevonden, zouden jullie deze kunnen deblokkeren ?
Badge +8
Hallo simyo,
Mijn telefoon was kwijt en is nu weer gevonden, zouden jullie deze kunnen deblokkeren ?


Hoi Kees tromp,

Wat een geluk 🙂
Ik heb je simkaart gedeblokkeerd. Als je je toestel even uitzet en weer aan, dan kun je weer bellen.

Groetjes,
Charlene
Hoi,

Ik zou mijn telefoon graag weer willen gebruiken. Kunnen jullie mijn Sim kaart deblokkeren?
Bedankt.

Gr, Maxime
Badge +8
Hoi Maxime,

Wat een geluk dat je je toestel weer hebt gevonden 🙂 Ik zie dat je al met de klantenservice gebeld hebt en dat je simkaart inmiddels gedeblokkeerd is.
Fijne dag vandaag!

Groetjes, Charlene
Beste Simyo,

Mijn simkaart is geblokkeerd nadat deze gestolen was op vakantie. Inmiddels heb ik weer een nieuwe simkaart ontvangen. Zouden jullie deze kunnen deblokkeren?

Met vriendelijke groet,
Nick
Reputatie 7
Badge +9
Beste Simyo,

Mijn simkaart is geblokkeerd nadat deze gestolen was op vakantie. Inmiddels heb ik weer een nieuwe simkaart ontvangen. Zouden jullie deze kunnen deblokkeren?

Met vriendelijke groet,
Nick


Volgens mij zou je dit zelf ook kunnen doen op Mijn Simyo, het deblokkeren gaat waarschijnlijk automatisch als je de nieuwe simkaart activeert.
Badge +8
Hoi Nickermans,

Wat Scotsman uitlegt, klopt helemaal. Als je een vervangende sim hebt besteld en je activeert die, dan wordt je aansluiting daar automatisch mee gedeblokkeerd. Gelukkig heb je dit al geprobeerd, en is dat inmiddels al gelukt bij jou :)
Had je dit ook al kunnen merken?

Groetjes,
Charlene
Hoi Nickermans,

Wat Scotsman uitlegt, klopt helemaal. Als je een vervangende sim hebt besteld en je activeert die, dan wordt je aansluiting daar automatisch mee gedeblokkeerd. Gelukkig heb je dit al geprobeerd, en is dat inmiddels al gelukt bij jou :)
Had je dit ook al kunnen merken?

Groetjes,
Charlene


Het is inderdaad automatisch gedeblokkeerd, maar na mijn activatie van de simkaart duurde het alleen nog een klein uur voordat de blokkade er vervolgens pas af ging, zag ik in mijnsimyo, ook na meerdere malen opnieuw opstarten van de telefoon.

Vandaar dat ik eerst niet begreep wat er gebeurde en dacht dat hij dus handmatig door jullie gedeblokkeerd moest worden.

Maar nu is alles dus opgelost. Dank!
Reputatie 5
Badge +11
Hey Nickermans, dank je voor je terugkoppeling!

Normaal gesproken hoort het wat sneller te gaan, maar heel soms is er wat vertraging.
Beste Simyo,

Mijn simkaart is geblokeerd ik zou graag willen weten waarom en of jullie hem kunnen deblokeren

mvg
theo
Badge +6
Hoi theoke, welkom op het forum van Simyo!

Ik zie inderdaad dat je simkaart eenzijdig was geblokkeerd, dit heb ik zojuist voor je opgelost.
Wanneer je je telefoon even uit/aan zet, kan je je aansluiting volledig gebruiken.

Hoor graag van je of dit inderdaad het geval is! 🙂
Beste Simyo,

Na activatie van mijn nano-sim blijkt dat deze geblokkeerd is.
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn deze te deblokkeren?

bvd,
- Marrit
dag! Mijn simkaart is namelijk geblokkeerd omdat ik 5 euro in de min zat, ik heb 10 euro op gezet zodat ik niet meer in de min stond plus dat ik kan bellen en sms'en maar ik sta alsnog geblokkeerd. Kunnen jullie mij helpen?!

Ik hoor het graag!
Beste Simyo,

Na activatie van mijn nano-sim blijkt dat deze geblokkeerd is.
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn deze te deblokkeren?

bvd,
- Marrit


Inmiddels opgelost! Ik kan weer bellen. 
Reputatie 5
Badge +11
Gelukkig maar, Marrit Galema! :D

In dit topic zie ik dat de jouwe ook al is gedeblokkeerd, Vannykoster!
Hallo!

Door verkeerder bezorging heb ik een vervangende simkaart gekregen en al geactiveerd, maar de simkaart is nog geblokkeerd. Hoe kan kl deze deblokkeren? Want het kopje "vervangende simkaart activeren" kan ik nergens vinden. Wie kan mij helpen want ik kan al 2 dagen niets met de kaart. Bedankt!
Is er iemand?
Reputatie 7
Badge +9
Ja ik ben er. Maar ik ben maar een gewone klant met beperkte kennis.
De echte experts die overal een oplossing voor weten, d.w.z. de officiele Simyo moderators, zijn er meestal niet tijdens het weekend. Dus even tot morgen wachten!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi jim, welkom bij Simyo en welkom op het forum!

Scotsman heeft het al een beetje aangegeven. De Simyo klantenservice is in het weekend niet bereikbaar. Als je in het weekend een vraag hebt, dan heb je nog het meeste kans op Twitter.

Ik zie dat je vandaag al telefonisch bent geholpen. Je vervangende simkaart was niet goed aangemeld op het netwerk. Dit heeft een medewerker voor je goed gezet 😮

Werkt alles weer naar behoren?

@Scotsman; bedankt voor je reactie 🙂

Reageer