.

Beantwoord

Deblokkeren simkaart



Toon eerste bericht

105 reacties

Beste Simyo, 

ik heb net een vervangende simkaart optvangen per post en hem geactiveerd. Willen jullie hem deblokkeren? Bedankt! 

Mvg, Marieke
Badge +8
Beste Simyo, 

ik heb net een vervangende simkaart optvangen per post en hem geactiveerd. Willen jullie hem deblokkeren? Bedankt! 

Mvg, Marieke


Hoi Mariek,

Ik zie dat je simkaart al gedeblokkeerd is, omdat je via Twitter ook contact had gezocht. Handig hè, al die kanalen?

Groetjes,
Charlene
Goedemiddag,

Ik heb zojuist mijn vervangende simkaart geactiveerd!
Willen jullie hem deblokkeren?

Groeten,

Marco
Hallo, ik heb een vervangende simkaart aangevraagd, die ik heel snel kreeg. Na deblokkering, geen mogelijkheid tot bellen. Vanochtend een berichtje van simyo dat de kaart gereset is. Telefoon een poos uit gehad, maar ik kan om " administratieve redenen" (?????) nog steeds niet bellen. Ik zou het graag z.s.m. opgelost hebben.
Beste Simyo,

Ik was mijn telefoon kwijt en blokkeerde hem, ik heb die nu weer gevonden. Kunnen jullie hem deblokkeren?

Groet,

Daan
Badge +8
Goedemiddag,

Ik heb zojuist mijn vervangende simkaart geactiveerd!
Willen jullie hem deblokkeren?

Groeten,

Marco


Hoi Marco,

Bij deze! 🙂 Kun je je toestel even uit en weer aan zetten? Dan kun je weer bellen.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hallo, ik heb een vervangende simkaart aangevraagd, die ik heel snel kreeg. Na deblokkering, geen mogelijkheid tot bellen. Vanochtend een berichtje van simyo dat de kaart gereset is. Telefoon een poos uit gehad, maar ik kan om " administratieve redenen" (?????) nog steeds niet bellen. Ik zou het graag z.s.m. opgelost hebben.

Hoi Matthijss,

Welkom op het forum :)

Voor zover ik kan zien, staat je aansluiting goed op het netwerk. Je zou dus gewoon moeten kunnen bellen. Wat voor toestel gebruik je? Ik raad je aan om je toestel even minstens 10 minuten uit te schakelen en dan daarna weer aan te zetten. Dan kan de simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Ik hoor graag van je of het geholpen heeft.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Beste Simyo,

Ik was mijn telefoon kwijt en blokkeerde hem, ik heb die nu weer gevonden. Kunnen jullie hem deblokkeren?

Groet,

Daan


Hoi Daja7,

Ik heb jouw simkaart gedeblokkeerd. Als je je toestel even uit en weer aan zet, kun je weer bellen. Wat een geluk dat je hem weer gevonden hebt :)

Groetjes,
Charlene
Badge
Beste,

Ik was mijn telefoon verloren, daarna meteen geblokkeerd maar een goede burger heeft mijn telefoon terug gebracht! Wat een held. Kunnen jullie mijn simkaart deblokkeren? 

Mijn nummer is 06***
Badge +6
Beste,

Ik was mijn telefoon verloren, daarna meteen geblokkeerd maar een goede burger heeft mijn telefoon terug gebracht! Wat een held. Kunnen jullie mijn simkaart deblokkeren? 

Mijn nummer is 06***


Hoi Joeltje,

Welkom op het forum!
Ik heb je simkaart voor je gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
Wel fijn dat iemand je toestel heeft gevonden. Dat scheelt weer het kopen van een nieuw toestel.
Hallo Simyo,

Ik ben mijn telefoon kwijt geweest en heb daarom mijn simkaart beblokkeerd.
Mijn telefoon is gelukkig terug gebracht, maar nu is mijn simkaart nog geblokkeerd.
Zou u deze kunnen deblokeren? 
Alvast bedankt


Groetjes
Hallo Simyo,

Ik heb mijn telefoon terug gevonden gelukkig maar nu is mijn simkaart nog geblokkeerd.
Zou u deze kunnen deblokeren?
Alvast bedankt

Groetjes
Hallo,

Heb een nieuwe vervangende simkaart gekregen. Alleen kom ik niet door de wachtrij van de klantenservice en krijg ik een e-mail terug dat ik drie werkdagen moet wachten op reactie, en het is vandaag vrijdag. Zou ik via deze weg mn simkaart kunnen laten deblokkeren? Want anders duurt het dus nog 5 dagen...

Dankuwel! 
Badge +6
Hallo Simyo,

Ik heb mijn telefoon terug gevonden gelukkig maar nu is mijn simkaart nog geblokkeerd.
Zou u deze kunnen deblokeren?
Alvast bedankt

Groetjes


Hoi HLL,

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice en je simkaart is gedeblokkeerd.
Werkt alles weer naar wens? 🙂
Badge +6
Hallo,

Heb een nieuwe vervangende simkaart gekregen. Alleen kom ik niet door de wachtrij van de klantenservice en krijg ik een e-mail terug dat ik drie werkdagen moet wachten op reactie, en het is vandaag vrijdag. Zou ik via deze weg mn simkaart kunnen laten deblokkeren? Want anders duurt het dus nog 5 dagen...

Dankuwel! 


Hoi Fennadevries,

Welkom op het forum! 🙂 Ik zie dat via contact op Facebook je vervangende simkaart al is gedeblokkeerd 🙂.
Hallo,

Van het weekend ben ik mijn mobiel verloren. De simkaart had ik direct geblokkeerd. Nu is er gelukkig een eerlijke vinder geweest. Zouden jullie mijn nummer kunnen deblokkeren? Mijn nummer is 06xxxxxxxx.

Vriendelijke groet,
Mariët
Badge +8
Hallo,

Van het weekend ben ik mijn mobiel verloren. De simkaart had ik direct geblokkeerd. Nu is er gelukkig een eerlijke vinder geweest. Zouden jullie mijn nummer kunnen deblokkeren? Mijn nummer is 06xxxxxxxx.

Vriendelijke groet,
Mariët


Hoi Marriettenhove,

Welkom op het forum :)
Als je ons hier iets vraagt, hoef je je nummer er niet bij te zetten. Omdat je ingelogd bent met Mijn Simyo, kunnen de moderators je nummer al zien, en met de rest hoef je het niet te delen 😉
Fijn hè, die eerlijke vinders. Kan je dag echt goed maken zulk nieuws.
Ik heb je simkaart voor je gedeblokkeerd. Als je je toestel even uit en weer aan zet, kun je weer bellen.

Groetjes,
Charlene
Hallo Charlene,

Ontzettend bedankt! Ik dacht al wel dat het niet nodig was mijn nummer erbij te zetten, maar er waren er meerdere voor mij die het wel hadden gedaan... ;)
Ik ben inderdaad erg blij met de eerlijke vinders! En dat nog wel in een bos op een ruiterpad, daar komt normaal geen hond.

Bedankt voor de goede en snelle service!

Groeten,
Mariët
Reputatie 5
Badge +11
Hallo Charlene,

Ontzettend bedankt! Ik dacht al wel dat het niet nodig was mijn nummer erbij te zetten, maar er waren er meerdere voor mij die het wel hadden gedaan... ;)
Ik ben inderdaad erg blij met de eerlijke vinders! En dat nog wel in een bos op een ruiterpad, daar komt normaal geen hond.

Bedankt voor de goede en snelle service!

Groeten,
Mariët


Geen hond, wel mensen gelukkig :D

Ik geef je dank door aan Charlene!
Beste Simyo,

Is het mogelijk om mijn nieuwe simkaart te deblokkeren? 

Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi ErikvS,

Ik zie dat je vanmorgen al telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice. Je simkaart is al gedeblokkeerd 😃
Mijn simkaart is geblokkeerd zouden jullie hem willen deblokkeren?
Badge +8
Mijn simkaart is geblokkeerd zouden jullie hem willen deblokkeren?

Hoi laur,

Ik hoop dat je er niet te erg van schrikt, maar jouw simkaart is geblokkeerd wegens Hoogverbruik. Dat doen we uit voorzorg, als je op 1 dag meer dan €75 buiten bundel kosten maakt. Bij jou is die blokkade er op de 28ste op gekomen, door buiten bundel internetverbruik.
Ik stuur je een email naar het bij ons bekende emailadres, met wat je kunt doen zodat we je zo snel mogelijk kunnen aansluiten.

Groetjes, Charlene
Beste Simyo..ik was mijn telefoon kwijt en heb daarom mijn simkaart geblokkeerd. Gelukkig is mijn telefoon weer gevonden. Wilt u a.u.b. mijn simkaart weer deblokkeren.
Groetjes
Badge +8
Beste Simyo..ik was mijn telefoon kwijt en heb daarom mijn simkaart geblokkeerd. Gelukkig is mijn telefoon weer gevonden. Wilt u a.u.b. mijn simkaart weer deblokkeren.
Groetjes


Hoi misstorres,

Fijn dat je hem terug hebt!
Ik heb je aansluiting voor je gedeblokkeerd. Even je toestel uitzetten en dan na een tijdje weer aan, dan kun je weer bellen :)

Groetjes, Charlene

Reageer