.

Beantwoord

Deblokkeren simkaart



Toon eerste bericht

105 reacties

Beste simyo,

Omdat mijn telefoon gestolen was, had ik mijn simkaart geblokkeerd. Verder had ik ook een niewe simkaart aangevraagd, en nu ik deze heb ontvangen, wil ik graag mijn nummer weer deblokkeren. Bij de klantenservice kom ik er niet door, dus mijn vraag is of jullie mijn nieuwe simkaart kunnen deblokkeren.

M.v.g.

Naomi 
Hallo,
Mijn toestel was verdwenen en heb simkaart geblokkeerd.
Toestel is weer terug, kan mijn simkaart weer worden gedeblokkeerd?
Ko
Beste Simyo,

Ik heb net aantal keer de verkeerde pukcode ingevoerd op mijn telefoon en nu is deze kaart geblokkeerd.
Op mijn simyo staat niet dat mijn kaart is geblokkeerd maar mijn telefoon zegt anders!
Hoe kan ik dit oplossen?

Met vriendelijke groet 
Kayleigh 
Badge +6
Beste Simyo,

Ik heb net aantal keer de verkeerde pukcode ingevoerd op mijn telefoon en nu is deze kaart geblokkeerd.
Op mijn simyo staat niet dat mijn kaart is geblokkeerd maar mijn telefoon zegt anders!
Hoe kan ik dit oplossen?

Met vriendelijke groet 
Kayleigh 


Hoi Kayleigh,

Welkom op het forum!
Op je persoonlijke pagina zal je niet zien staan dat je simkaart is geblokkeerd. Je persoonlijke pagina is niet op die manier aan je simkaart gekoppeld. Wanneer je de pukcode een aantal keer verkeerd hebt ingevoerd en de simkaart is geblokkeerd dien je een vervangende simkaart te bestellen. Via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Selfservice' een vervangende simkaart bestellen de kosten hiervan zijn €5,- en deze ontvang je dan met 2 werkdagen.
Beste Simyo,

Mijn simkaart is geblokkeerd, omdat deze gestolen was en ik heb inmiddels weer een nieuwe ontvangen. zouden jullie deze kunnen deblokkeren?

Met vriendelijke groeten
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum laurax97,

Ik heb de simkaart zojuist voor je geactiveerd. Je kunt een vervangende simkaart overigens het best laten deblokkeren door de telefonische klantenservice.

Groetjes,

Alex
beste Simyo,

mijn simkaart is geblokkeerd, omdat deze gestolen was en ik heb inmiddels weer een nieuwe ontvangen. zouden jullie deze kunnen deblokkeren?

met vriendelijke groet  Hallo,
M
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Trikkie87,

Om een simkaart te laten deblokkeren, kun je het best contact opnemen met de telefonische klantenservice. Ik zie dat je dit inmiddels hebt gedaan en dat de simkaart actief is.

Groetjes,

Alex
Beste Simyo,

Ik heb mijn simkaart laten blokeren toen hij kwijt was maar hij is terug, in de tussentijd heb ik een nieuwe aangevraagd, het liefst wil ik weer mijn eerste simkaart deblokeren als dat kan? Als dat niet meer kan kan ik dan op deze manier de nieuwe kunnen laten deblokeren want mijn huistelefoon is tijdelijk buiten gebruik en ik wil niet nog langer wachten.

Groetjes Nora
Badge +6
Beste Simyo,

Ik heb mijn simkaart laten blokeren toen hij kwijt was maar hij is terug, in de tussentijd heb ik een nieuwe aangevraagd, het liefst wil ik weer mijn eerste simkaart deblokeren als dat kan? Als dat niet meer kan kan ik dan op deze manier de nieuwe kunnen laten deblokeren want mijn huistelefoon is tijdelijk buiten gebruik en ik wil niet nog langer wachten.

Groetjes Nora


Hoi Nora Tilanus,

Welkom op het forum!
Ik heb je simkaart voor je gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
sinds 2 dagen bij jullie klant maar hoe deblokker ik mijn simkaart? kan er weinig mee beginnen in telefoon geeft die aan van: sim niet beschikbaar
Reputatie 5
Badge +10
Hoi swendy,

Ik zie dat je je vraag ook hier hebt gesteld. Omdat je daar door een aantal forumleden al een beetje op weg bent geholpen zal ik je vraag daar verder behandelen.

Groetjes,

Alex
Mijn simkaart is geblokkeerd. Echter wil ik nu een nieuwe aanvragen maar dat mag niet. Gaarne deblokkeren zodat ik een nieuwe kan bestellen. Ik zit nu een week zonder...
mvg Jon
Goedeavond,

Gisteren is mijn telefoon + simkaart gestolen.. Telefoon heb ik weer terug in mijn bezit maar simkaart is spoorloos, ik heb hem dus via Mijn Simyo geblokkeerd, kan ik nu een nieuwe simkaart aanvragen, en zit de blokkaade daar ook op? en hoe krijg ik die daar eventueel af dan?

Marco
Reputatie 7
Badge +9
Je aansluiting is geblokkeerd, daarom zit de blokkade ook op de vervangende simkaart die je kunt aanvragen via Mijn Simyo. Na ontvangst daarvan moet je even met de Klantenservice bellen om je aansluiting te deblokkeren.
Hoezo is mijn aansluiting geblokkeerd dan? want kan  nu geen simkaart aanvragen, en bellen met de klantenservice kan ik dus ook niet

en nu dan?
Reputatie 7
Badge +9
Ik dacht dat je altijd via Mijn Simyo een vervangende simkaart kon aanvragen als je de oude als verloren of gestolen hebt opgegeven. Maar goed, ik heb dit zelf gelukkig nooit bij de hand gehad dus ik kan het mis hebben.

Dan blijft over de Klantenservice: als je iemand kent met ook een Simyo aansluiting kan je gratis met 1200 bellen. Vanaf een vaste telefoon moet je bellen met 0900-8090, kost 35 cent per gesprek.

PS. Ik vond zojuist deze informatie. Je zou inderdaad een nieuwe simkaart via Mijn Simyo moeten kunnen aanvragen.
Hallo!
Ben straks mijn telefoon verloren, en heb dus mijn kaart geblokkeerd.
Inmiddels heb ik hem gelukkig heel snel terug gevonden. Hoe kan ik die blokkade nu opheffen?
Badge +8
Mijn simkaart is geblokkeerd. Echter wil ik nu een nieuwe aanvragen maar dat mag niet. Gaarne deblokkeren zodat ik een nieuwe kan bestellen. Ik zit nu een week zonder...
mvg Jon


Hoi jonskeg,

Wat voor simkaart heb je nodig? Dan stuur ik die zo snel mogelijk naar je toe.

Groetjes, Charlene
Badge +8
Goedeavond,

Gisteren is mijn telefoon + simkaart gestolen.. Telefoon heb ik weer terug in mijn bezit maar simkaart is spoorloos, ik heb hem dus via Mijn Simyo geblokkeerd, kan ik nu een nieuwe simkaart aanvragen, en zit de blokkaade daar ook op? en hoe krijg ik die daar eventueel af dan?

Marco


Hoi Wistfulness,

Normaal kun je zelf een vervangende simkaart aanvragen op Mijn Simyo, maar het kan inderdaad dat je daar nu problemen mee ondervindt. Wat voor simkaart heb je nodig? Dan stuur ik die zo snel mogelijk naar je toe. Als deze dan binnen is, kun je gewoon contact opnemen met ons, om hem te deblokkeren.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Ik dacht dat je altijd via Mijn Simyo een vervangende simkaart kon aanvragen als je de oude als verloren of gestolen hebt opgegeven. Maar goed, ik heb dit zelf gelukkig nooit bij de hand gehad dus ik kan het mis hebben.

Dan blijft over de Klantenservice: als je iemand kent met ook een Simyo aansluiting kan je gratis met 1200 bellen. Vanaf een vaste telefoon moet je bellen met 0900-8090, kost 35 cent per gesprek.

PS. Ik vond zojuist deze informatie. Je zou inderdaad een nieuwe simkaart via Mijn Simyo moeten kunnen aanvragen.


Hey scotsman,

Normaal kan dit ook, hoor 🙂 Nu lijkt er iets te zijn waardoor ze geen nieuwe simkaart kunnen bestellen, dus regel ik het even zo.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hallo!
Ben straks mijn telefoon verloren, en heb dus mijn kaart geblokkeerd.
Inmiddels heb ik hem gelukkig heel snel terug gevonden. Hoe kan ik die blokkade nu opheffen?


Hoi Gewoonlilly,

Welkom op het forum 🙂
Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad, en dat ze de blokkade voor je hebben verwijderd.

Groetjes,
Charlene
Goedeavond,

Gisteren is mijn telefoon + simkaart gestolen.. Telefoon heb ik weer terug in mijn bezit maar simkaart is spoorloos, ik heb hem dus via Mijn Simyo geblokkeerd, kan ik nu een nieuwe simkaart aanvragen, en zit de blokkaade daar ook op? en hoe krijg ik die daar eventueel af dan?

Marco


Hoi Wistfulness,

Normaal kun je zelf een vervangende simkaart aanvragen op Mijn Simyo, maar het kan inderdaad dat je daar nu problemen mee ondervindt. Wat voor simkaart heb je nodig? Dan stuur ik die zo snel mogelijk naar je toe. Als deze dan binnen is, kun je gewoon contact opnemen met ons, om hem te deblokkeren.

Groetjes,
Charlene


Hey Charlene,

Jah ik had dat gevonden dat je normaal zelf een simkaart kunt aan kan vragen,
Ik heb een Gewone Simkaart nodig voor in mijn Samsung :)

Groetjes,
Marco
Reputatie 5
Badge +11
Hey Charlene,

Jah ik had dat gevonden dat je normaal zelf een simkaart kunt aan kan vragen,
Ik heb een Gewone Simkaart nodig voor in mijn Samsung :)

Groetjes,
Marco


Hoi Wistfulness,

Ik heb zojuist een normale simkaart voor je besteld. Deze zal waarschijnlijk de 24e met de post bezorgd worden.
De kosten van €5 komen op je factuur van oktober. Laat je het weten wanneer je hem geactiveerd hebt? Dan deblokkeren wij hem.
Hey Charlene,

Jah ik had dat gevonden dat je normaal zelf een simkaart kunt aan kan vragen,
Ik heb een Gewone Simkaart nodig voor in mijn Samsung :)

Groetjes,
Marco


Hoi Wistfulness,

Ik heb zojuist een normale simkaart voor je besteld. Deze zal waarschijnlijk de 24e met de post bezorgd worden.
De kosten van €5 komen op je factuur van oktober. Laat je het weten wanneer je hem geactiveerd hebt? Dan deblokkeren wij hem.


Hee -Ernst,

Hartelijk dank :D
Ik laat het zeker weten als ik dat heb gedaan!!

Grtz Marco

Reageer