Skip to main content
Beantwoord

deblokkeren simkaart

  • 16 November 2013
  • 4 reacties
  • 389 Bekeken

Hoi,

Kunnen jullie mijn simkaart deblokkeren .Ik had hem zelf geblokkeerd omdat ik niet begreep waarom mijn beltegoed zo snel verdween nu heb ik bij de instellingen mobiel internetten uitgezet zodat ik niet meer ongemerkt data verbruik.als jullie nu deblokkereen kan ik weer gewoon gebruik maken van jullie diensten alvast bedankt .mijn tel nr is 06********. vr gr. peter mosink
Iemand van Simyo (een forum moderator of iemand van de klantenservice, dat laatste gaat het snelst als je maandag meteen even belt) kan de blokkade opheffen.

Trouwens, blokkeren is eigenlijk alleen bedoeld als je telefoon inklusief simkaart is verloren of gestolen, daarmee voorkom je dat iemand anders op jouw kosten de halve wereld gaat bellen. Als je wilt voorkomen dat je mobiel data gaat verbruiken dan moet je dat in Mijn Simyo uitzetten, dat is meer betrouwbaar dan het uitzetten van het internet via de instellingen op het apparaat zelf.
Hi petermosink, welkom op het Simyo forum!



Zoals Scotsman al aangeeft; het blokkeren van je simkaart is bedoeld om te voorkomen dat een dief of oneerlijke vinder kosten gaat maken met jouw simkaart als deze is gestolen of verloren.

Wanneer je telefoon data verbruikt zonder dat jij dat wil, kun je op Mijn Simyo 'internet op je mobiel' uit zetten. Ik zie dat je dit ook al gedaan hebt, trouwens :)



Ik heb nu je simkaart weer gedeblokkeerd. Als deze niet meteen actief is, moet je je telefoon even opnieuw opstarten.



Scotsman; bedankt voor het meedenken!
beste simyo



Ik heb perongeluk gedrukt op simkaart blokeren.

Maar dat moet helemaal niet kunt u hem z.s.m. deblokeren.



groetjes ricardo garcia
beste simyo



Ik heb perongeluk gedrukt op simkaart blokeren.

Maar dat moet helemaal niet kunt u hem z.s.m. deblokeren.



groetjes ricardo garcia




Hi ricardo garcia, welkom op het Simyo forum!



Ik zie dat je gisteren al contact hebt gehad met de telefonische klantenservice en bent gedeblokkeerd. Gelukkig maar!



Wanneer je een probleem hebt dat echt met spoed behandeld moet worden, kun je altijd het beste bellen. Als je vragen, of langer de tijd hebt, kun je ze heel goed op het forum kwijt 🙂

Reageer