.

Beantwoord

Deblokkeren simkaart

  • 1 July 2013
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Hallo Simyo,

Ik heb via de post mijn nieuwe simkaart ontvangen. Deze is ook al geactiveerd, alleen nog niet gedeblokkeerd.
Vandaag (maandag 1 juli) heb ik jullie 2x gebeld met de vraag of de simkaart kan worden gedeblokkeerd. Dit is ook na het uit en aan zetten van het toestel tot op heden nog niet gelukt. Kunnen jullie dit probleem verhelpen?

Met vriendelijke groet,
Bart Hogervorst
icon

Beste antwoord door Natascha 2 July 2013, 16:15

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hallo Simyo,

Ik heb via de post mijn nieuwe simkaart ontvangen. Deze is ook al geactiveerd, alleen nog niet gedeblokkeerd.
Vandaag (maandag 1 juli) heb ik jullie 2x gebeld met de vraag of de simkaart kan worden gedeblokkeerd. Dit is ook na het uit en aan zetten van het toestel tot op heden nog niet gelukt. Kunnen jullie dit probleem verhelpen?

Met vriendelijke groet,
Bart Hogervorst


Hoi B.Hogervorst,

Ik zie in het systeem dat je aansluiting is gedeblokkeerd en dat je er gebruik van kan maken. Is het probleem daarmee opgelost?

Reageer