Skip to main content
Beantwoord

Deblokkeren sim

  • 29 November 2013
  • 4 reacties
  • 295 Bekeken

Hallo medewerker van Simyo,



Ik heb mijn sim kaar geblokkerd ivm een hoog oplopend beltegoed zonder dat duidelijk was waarom die zo snel opliep.



Nu is het beltegoed op nul gezet alleen mijn sim doet nog niet , die zal gedeblokkerd moeten worden.



Groet, Helmuth
Deblokkeren kan door een forummoderator worden gedaan maar ik ben bang dat het tot maandag kan duren want tijdens het weekend zijn de moderators er niet (een enkele uitzondering daargelaten). Ook de klantenservice is pas maandag weer open. Wat je wel kunt proberen is Twitter (@simyonl).



Trouwens, het blokkeren is alleen bedoeld om je nummer te blokkeren als je telefoon is gestolen of verloren.
Ai dat is balen,



Blokkeren was wel nodig daar elk uur het belt tegoed opliep in het negative.



Tot -110 euro en er stond 12 euro op. dus 122 euro verdamp ik weet alleen niet waar het lek zat.



Raar als het beltegoed op is, dat het maar kan blijven door lopen in het negative.
ik geloof dat 0 euro nog blokkade betekend. Met beltegoed gaat die blokkade weg.



Data gebruiken via 3G zonder bundel met prepaid kost 1 euro per MB. Dat kan in korte tijd veel kosten. Omdat Simyo met enige vertraging je verbruik verwerkt, kun je bij veel gebruik in korte tijd onder de nul komen.



Dus zet de optie "internet op je mobiel" uit op mijn simyo. Dan voorkom je hoge data-kosten!
Hallo medewerker van Simyo,



Ik heb mijn sim kaar geblokkerd ivm een hoog oplopend beltegoed zonder dat duidelijk was waarom die zo snel opliep.



Nu is het beltegoed op nul gezet alleen mijn sim doet nog niet , die zal gedeblokkerd moeten worden.



Groet, Helmuth




Ai dat is balen,



Blokkeren was wel nodig daar elk uur het belt tegoed opliep in het negative.



Tot -110 euro en er stond 12 euro op. dus 122 euro verdamp ik weet alleen niet waar het lek zat.



Raar als het beltegoed op is, dat het maar kan blijven door lopen in het negative.




Hoi telefonie,



Ik zie dat je zelf je simkaart had geblokkeerd, deze blokkade heb ik er nu voor je vanaf gehaald, dus je kan weer gebruik maken van je simkaart! 🙂 (Je zal wel even je telefoon uit en weer aan moeten zetten!)

Helaas kan je inderdaad een negatief tegoed krijgen, wanneer er in een korte periode van tijd veel verbruik plaatsvindt, zoals in jouw geval door internet, omdat bij ons het verbruik met een vertraging binnenkomt. Nu zie ik dat je inmiddels de optie "Internet op je mobiel / MMS" uit hebt gezet op Mijn Simyo, dus daarmee voorkom je dat je simkaart nog verbinding kan maken met mobiel internet 🙂.



@Scotmans & Groentjuh, dankjulliewel voor het meedenken!

Reageer