Skip to main content

.

Mijn vader heeft in het verzorgingshuis een telefoon met een abbonement van Simyo. Het tekefoon nummer van zijn abbonement is . Hij maakt de hele tijd een snel priepend geluid. Hij kan niet bellen of gebeld worden. Zijn telefoon geeft aan dat er iets mis is met zijn simkaart. Deze heeft het wel altijf gedaan. Hoe kan dit? 
 

met vriendelijke groet,

Brenda Sleddens

 

Kan je de Simkaart tijdelijk even in een ander toestel proberen? Om te kijken of het daadwerkelijk aan de Simkaart ligt.

Een moderator zal het telefoonnummer z.s.m. uit je posting verwijderen i.v.m. privacy.


Hoi Brenda,

 

Welkom op het Simyo forum, goed dat je contact opneemt! :blush:

 

Ik heb voor de veiligheid het telefoonnummer weg gehaald, deze kan ik ook in je profiel zien. Ik heb voor de zekerheid de simkaart een reset gegevens zodat deze opnieuw aangemeld kan worden op het netwerk. Kunnen jullie het toestel 15 minuten uitzetten wanneer je dit leest om de reset af te ronden? Ik hoop dat dit de oplossing is, anders ben ik benieuwd wat het toestel precies voor melding aangeeft en of de simkaart wel in een ander toestel werkt? 

 

Ik hoor het graag van je ! Thanks de leon voor je snelle reactie!

 

Groetjes,

Daisy


Reageer