Skip to main content
Ik heb een nano simkaart besteld en net als laatst bij mijn dochter is er geen optie te zien op Mijn Simyo om deze te activeren. Kunt U dit in orde maken? Alvast bedankt
Beste Frans@,



Je kunt jouw (nano-) simkaart activeren via de volgende link: http://www.simyo.nl/activeren.



Daar wordt je dan stap-voor-stap uitgelegd hoe je jouw simkaart kunt activeren, dit zelfde geldt dan ook voor de simkaart van je dochter.



Veel succes, en hopelijk kunnen jullie gauw bellen met je nieuwe simkaart.
Als het een prepaid aansluiting is de sim-kaart al geactiveerd.



Ik weet niet wat voor jou van toepassing is ik zeg dit ook even.
Bedankt voor het antwoord, maar het werkt nog steeds niet. Er is één optie via www.symio.nl/activeren te zien en dat is inderdaad de link 'activeer je simkaart'. Als ik daar op klik kom ik gewoon weer op 'Mijn Simyo' terecht waar ik nergens de optie 'simkaart activeren' zie. Voor de volledigheid vermeld ik maar even dat ik prepaid bel.
Bedankt Maikel, maar ik weet niet wat de pincode van de simkaart dan is
Het probleem is via de telefonische helpdesk opgelost: de aanvraag voor mijn nanosimkaart was blijven hangen. Kan gebeuren, wel typisch dat dit zich een paar maanden eerder ook al voordeed bij mijn dochter. Enfin, eind goed, al goed
Gelukkig dat het probleem opgelost is frans@.

Wel jammer dat het bij jullie in de familie twee keer voor kwam.

Laten we hopen dat nu alles goed blijft gaan.



Bedankt dat je de uitkomst hier nog even laat weten!
Hoi frans@,



Wat leuk dat jij je vraag hier stelt.



Het probleem is via de telefonische helpdesk opgelost: de aanvraag voor mijn nanosimkaart was blijven hangen.
Dit komt inderdaad heel sporadisch voor. Wel frappant dat het jouw gezin 2 keer heeft getroffen.😕

In ieder geval heel fijn dat het is opgelost, en dankjewel voor je terugkoppeling:D



@Allen, dank voor jullie hulp en ideeën!
Vermoedt dat dit niet sporadisch is; heb nu hetzelfde probleem met m'n vervangen nano-simkaart.
Hi Ronix,



In dit topic heb ik een reactie gegeven op je vraag.

Reageer