Skip to main content

.

Ik heb de 3 in 1 simkaart maar nog steeds is de kleinste simkaart te groot voor mijn nieuwe telefoon de Oneplus 2.



Wat is de beste oplossing hiervoor?



mvg,

Wesley
Hoi Wesley,



Welkom op het Simyo Forum.



Hm, dat zou niet moeten kunnen. Jouw telefoon maakt gebruik van een nanosimkaart. Dit is de kleinste simkaart die in jouw 3-in-1 simkaart zit. Deze moet dan ook gewoon passen.



Ik vermoed dat je de opening voor de simkaart wellicht door elkaar haalt met de SD-kaart opening. Kan dit? Het is met jouw telefoon ook niet heel makkelijk om een simkaart te plaatsen zie ik. Via dit filmpje kun je zien waar de simkaart precies in hoort. Helpt dit?



Laat je nog even weten of het gelukt is?



Groetjes,

Angela
Hoi Wesley,



Welkom op het Simyo Forum.



Hm, dat zou niet moeten kunnen. Jouw telefoon maakt gebruik van een nanosimkaart. Dit is de kleinste simkaart die in jouw 3-in-1 simkaart zit. Deze moet dan ook gewoon passen.



Ik vermoed dat je de opening voor de simkaart wellicht door elkaar haalt met de SD-kaart opening. Kan dit? Het is met jouw telefoon ook niet heel makkelijk om een simkaart te plaatsen zie ik. Via dit filmpje kun je zien waar de simkaart precies in hoort. Helpt dit?



Laat je nog even weten of het gelukt is?



Groetjes,

Angela




Beste,



Als u het filmpje ook bekeken heeft zal de foto een duidelijk beeld geven van mijn probleem.



http://puu.sh/l22Zr/f707973faa.jpg
Hoi Wesley.T



Duidelijk verhaal. Je hebt dus overduidelijk geen 3-in-1 simkaart, maar een 2-in-1 simkaart. Angela is door de titel een beetje op het verkeerde been gezet denk ik 😉.



Als je een nano simkaart nodig hebt, kan ik je het beste verwijzen naar Mijn Simyo (Instellingen - Simkaart) om een nieuwe simkaart te bestellen. Dan krijg je wel een 3-in-1 simkaart.



Groetjes, Tiury
Bedankt, ik had al geen idee meer hoeveel delen deze bestond. Ik zag enkel over een 3-in-1 kaart dus ging ervan uit dat ik die dan had.
Hoi Wesley.T



Dat komt omdat we sinds dit jaar de 3-in-1 simkaart versturen. Daarom is de informatie op de website aangepast om verwarring te voorkomen. Zo te merken is dat niet helemaal gelukt 😉!



Is het bestellen van een vervangende simkaart gelukt?



Groetjes, Tiury

Reageer