Skip to main content
De eerste nano simcard die ik ontvangen hebt van simyo werd niet herkend door mijn iphone se. Herkent iemand deze klacht?

De klantenservice vertelde dat ik vaker voorkomt en dat ze een nieuw simcard zouden sturen. Deze heb ik vandaag ontvangen maar dit Is een micro en gen nano simcard. Behoorlijk irritant omdat ik een week niet mobiel bereikbaar ben op mijn eigen nummer en dat is heel naar als zelfstandige! Echt waardeloos
Het nano gedeelte kun je er gewoon uitdrukken. Simyo levert enkel 3in1 simkaarten. (standaard, micro en nano in 1)
Nou dat is dus het gekke. Eerst kreeg ik inderdaad de drie in een kaart. Maar hiervan deed de nano kaart het dus niet. Na telefonisch overleg (40 min kwijt) hebben ze mij een nieuwe simcard verstuurd. Maar die Is dus re micro simcard die NIET uit te drukken Is tot een nano. Heel bijzonder.

Nou kan ik dee kaart wel laten knippen tot een nano formaat maar dat vervalt bepaald garantie van mijn iphone en dat Is wel zonde als je een los toestel koopt van 600 euro.
Hoi Stefant,



Wat vervelend dat je originele simkaart niet werkte, en daarna de dikkere versie ook niet! Je hebt gelijk: de dikkere simkaart die je kreeg is een 2-in-1 simkaart. Ik heb begrepen dat je mijn collega vanochtend gesproken hebt hierover, en dat hij een nano-simkaart naar jou toe heeft gestuurd. Je zult deze binnen enkele dagen ontvangen.



Mijn excuses voor het ongemak! Laat je het weten als je hier nog andere vragen over hebt?



Groetjes,

Jihane

Reageer