.

Vraag

Contract ondertekenen lukt niet, wat nu?

  • 18 March 2023
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Beste,   vandaag is mijn oude abo afgelopen van KPN en zou mijn nieuwe met nummerbehoud van simyo moeten werken.  Ik kan mijn contract niet onderteken als ik inlog. Simyo staat in mijninstellingen wel als profider maar kan dus niks doen zonder WiFi!  Heeft iemand een tip of weet wat te doen?!  Dus als ik in het 2e venster van de 4 kom na inloggen dat je je contract moet downloaden als pdf en onderteken gebeurt er verder niets en kom ik niet verder naar de volgende stap


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @DamP,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je je contract niet kunt bevestigen via Mijn Simyo!

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat er een error is ontstaan op het netwerk. Je hebt ook contact gehad met een collega van de klantenservice, jullie hebben afgesproken dat zij dit in de gaten houdt en contact met je opneemt zodra de error is opgelost. Onze excuses voor het ongemak! Als goedmakertje heb ik gratis 100 belminuten en 1000 MB als cadeau aan je account toegevoegd. Dit kun je activeren via Mijn Simyo zodra één van je bundels een keertje op is :).

Groetjes,
Roeqajja

Reageer