Skip to main content
Vraag

contract bevestigen geeft foutmelding

  • May 2, 2024
  • 3 reacties
  • 26 Bekeken

Wanneer ik via de website mijn contract probeer te bevestigen krijg ik een foutmelding: “het bevestigen van je contract is niet gelukt, probeer het later nog eens”. 
 

het betreft een fysieke simkaart. 
 

Is er een storing bekend? Of is dit specifiek een probleem voor mijn account?  

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • May 2, 2024

Hoi @JasperG12,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb je aansluiting er meteen bij gepakt en ik zie dat het activeren van je simkaart inmiddels is gelukt. Goed om te zien! 

Werkt alles nu naar behoren? Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Roeqajja


  • auteur
  • Beginner
  • May 2, 2024

Ja, geen idee hoe maar het is gelukt 👍


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • May 3, 2024

Hoi @JasperG12,

Bedankt voor je reactie. Super! Veel plezier met je nieuwe aansluiting. 😊

Groetjes,
Roeqajja