Skip to main content

.

Speciaal een Samsung A35 LTE met een Samsung Watch7 LTE  ( met valdetectie) aangeschaft en met een prepaid ESIM.

Met de Watch7 LTE  kan je bellen en ben je altijd bereikbaar zonder telefoon bij je te hebben.

Dat bellen of gebeld worden met de watch7 lukt dus niet, geeft aan “niet aangemeld op het netwerk”

Ik heb inmiddels de Watch al gereset en het lukt nog steeds niet.

Installatie esim op de sites Samsung en Simyo al dagen aan het doorspitten waar het probleem zit

Hopelijk kan ik hier een antwoord vinden

Alvast bedankt

Hoi @Nardus,

Bedankt voor je bericht.

Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om een esim op de watch zelf te installeren. Wel kan je de watch koppelen met je toestel en zo gebruik maken van de aansluiting op je watch.

Wat gek dat het koppelen van je toestel met de watch niet lukt. Heb je de stappen hier al gevolgd? Zo ja, adviseer ik even af te wachten op reactie vanuit het andere kanaal waar je vraag al in behandeling is.

Groetjes,
Ashley

Dag Ashley,

Bedankt voor de suggestie om de stappen te volgen

De Watch7 LTE was al gekoppeld met de wearable app

Het voorbeeld plaatje (zie onder) op de Samsungsite klopt niet met mijn wearable, de 3 horizontale streepjes zijn bij mij niet zichtbaar

Ik heb via de watch geprobeerd de koppeling opnieuw te maken (zie hieronder) maar horloge blijft hangen op ANNULEREN i.p.v. DOORGAAN en op de telefoon zie ik Watch7 gekoppeld staan, maar daar stond het al eerder

Hoi @Nardus,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het nog steeds niet lukt. 

Ik adviseer dan even contact op te nemen met de Samsung helpdesk aangezien het echt een toestel / watch gebonden probleem is. Mogelijk is het een software probleem.

Ik hoor graag of het nog gelukt is. 

Groetjes,
Ashley

Beste Ashley,

ik kreeg het volgende antwoord van Samsung helpdesk en hier ben ik niet blij mee:

Hey Ben, alsnog mijn excuses voor het laat reageren! We zitten met een behoorlijke drukte. Jouw provider (Simyo) gaat niet samen met de LTE Watches. Je kan alleen met Odido en KPN verbinden. ^Mano

Inmiddels zowel Simyo als Odido aan de telefoon gehad

Simyo geeft inderdaad aan dat je met de Watch7 LTE nog niet zelfstandig kan bellen als de telefoon thuis ligt en je loopt buiten bereik van de telefoon

Odido esim à 5 euro per maand kan dit wel

Dus tabé Simyo zowel voor mij als mijn ega die haar telefoon abo wilde overzetten van Odido naar Simyo

Het gaat u allen goed, groet

Ben

Hoi @Nardus,

Bedankt voor de update.

Het klopt inderdaad dat wij het gebruik van eSIM op je smartwatch niet ondersteunen op dit moment. Het is natuurlijk jammer, maar begrijpelijk dat je om deze reden over wilt stappen naar een andere provider. Wij wensen je heel veel succes bij je nieuwe provider. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer