Dacht de juiste puc code te hebben en heb dus meerdere malen geprobeerd de blokkering van de simkaart op te heffen. Nu heb ik de juiste puccode maar is het toestel geblokkeerd. Kan geen toetsen meer gebruiken? Hoe is dit te verhelpen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Mieco.
Wanneer je te vaak de verkeerde pukcode hebt ingevoerd, is de sim niet meer te gebruiken.
Dan zit er niets anders op dan een nieuwe aan te schaffen.
Lees dit alles.
Kosten €5.00
Groet,
Friesian
p.s. Nog een fijne paasdag.
Wanneer je te vaak de verkeerde pukcode hebt ingevoerd, is de sim niet meer te gebruiken.
Dan zit er niets anders op dan een nieuwe aan te schaffen.
Lees dit alles.
Kosten €5.00
Groet,
Friesian
p.s. Nog een fijne paasdag.
Hoi Mieco,
welkom op het forum :)
Na te vaak fout invoeren van de PUKcode, is je simkaart inderdaad definitief geblokkeerd, zoals Friesian al aangeeft.
Wat de oplossing dan is, is een vervangende simkaart bestellen. Dat doe je op Mijn Simyo, onder het tabblad Mijn Instellingen & Simkaart. Je kiest het formaat wat je nodig hebt, en die nieuwe simkaart heb je dan binnen 2 werkdagen in huis.
Wanneer je die simkaart activeert, krijgt deze zijn eigen PIN- en PUKcode. Die kun je altijd terugvinden op Mijn Simyo.
Laat je weten of je het allemaal kunt vinden?
groetjes, Charlene
welkom op het forum :)
Na te vaak fout invoeren van de PUKcode, is je simkaart inderdaad definitief geblokkeerd, zoals Friesian al aangeeft.
Wat de oplossing dan is, is een vervangende simkaart bestellen. Dat doe je op Mijn Simyo, onder het tabblad Mijn Instellingen & Simkaart. Je kiest het formaat wat je nodig hebt, en die nieuwe simkaart heb je dan binnen 2 werkdagen in huis.
Wanneer je die simkaart activeert, krijgt deze zijn eigen PIN- en PUKcode. Die kun je altijd terugvinden op Mijn Simyo.
Laat je weten of je het allemaal kunt vinden?
groetjes, Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.