.

Beantwoord

blokkering opheffen

  • 23 June 2012
  • 5 reacties
  • 685 Bekeken

Badge
Geachte heer, mevrouw

Mijn simkaart was onlangs kwijt geraakt en heb hem gelijk geblockeerd en nieuwe aangevraagt.
Ik heb de nieuwe simkaar al ontvangen maar als ik probeer te bellen zegt hij nog steeds geblokkerd en ik kan hem niet
unblocken omdat simyo klantensurves dicht is op zaterdag.

Hierbij mijn vraag wat kan ik doen om hem als nog te kunnen gebruiken?

Met vriendelijke groeten,

S. Hasan 
icon

Beste antwoord door Manisha 23 June 2012, 13:25

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste S. Hasan,

Welkom op het Simyo forum!
Wij zullen je nieuwe simkaart aanmelden op het netwerk. Je kunt het toestel uitschakelen en over een half uur opnieuw aanzetten. Hierna zul je de nieuwe simikaart kunnen gebruiken.

Groetjes,

Manisha
Geachte heer/mevrouw,

Bovenstaande geldt ook voor mij.

Ik heb net geprobeerd mijn vervangende simkaart te activeren, maar ik krijg daarop de melding dat mijn simkaart om administratieve redenen nog geblokkeerd is. Deblokeren gaat niet, omdat de klantenservice gesloten is op zaterdag

Met vriendelijke groet,

Erique
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Eriqeu,

Ik heb je aansluiting even hersteld op het netwerk. Zou je je telefoon even uit/aan willen zetten en laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum Eriqeu,

Ik heb je aansluiting even hersteld op het netwerk. Zou je je telefoon even uit/aan willen zetten en laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex


Bedankt voor je snelle Alex,

Mijn telefoon werkt weer helemaal goed, bedankt.

Groeten,

Erique
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling Eriqeu. Goed om te lezen dat het werkt :D

Groetjes,

Alex

Reageer