Hallo,
Ik heb mijn telefoon (was van een andere provider) ge-unlocked. Nu wordt er een pincode gevraagd van de serviceprovider, maar dat lijkt niet mijn pincode te zijn van mijn simkaart. Op mijn Simyo staat dat mijn simkaart geblokkeerd is. Wat kan ik nu doen?
Groeten Tonny.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Tonny, welkom op het forum!
Allereerst, dat je simkaart op Mijn Simyo als geblokkeerd stond, daar kon je zelf niets aan doen, helaas is de reset van je simkaart eerder vorige week niet goed gegaan 😞 Ik heb dit zojuist nogmaals gedaan en nu is je simkaart niet meer geblokkeerd.
Met betrekking tot dat je telefoon om de pincode van de serviceprovider vraagt, ben ik bang dat dat je telefoon toch niet ge-unlocked is, dit is namelijk een 'typische' simlock-melding. Ik raad je aan hiervoor nogmaals contact op te nemen met de provider waarvan je telefoon is geweest om dit op te lossen.
Heb ik hiermee je vraag beantwoord?
Allereerst, dat je simkaart op Mijn Simyo als geblokkeerd stond, daar kon je zelf niets aan doen, helaas is de reset van je simkaart eerder vorige week niet goed gegaan 😞 Ik heb dit zojuist nogmaals gedaan en nu is je simkaart niet meer geblokkeerd.
Met betrekking tot dat je telefoon om de pincode van de serviceprovider vraagt, ben ik bang dat dat je telefoon toch niet ge-unlocked is, dit is namelijk een 'typische' simlock-melding. Ik raad je aan hiervoor nogmaals contact op te nemen met de provider waarvan je telefoon is geweest om dit op te lossen.
Heb ik hiermee je vraag beantwoord?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.