Skip to main content

.

Omdat ik aan het zoeken ben naar een nieuwe telefoon wil ik alvast een vervangende simkaart bestellen.

Zodat deze er is als ik de telefoon binnen heb.

Dus mijn vraag is hoe lang mag er tussen bestellen en activeren zitten.

En ik weet nog niet of het een micro of nano moet zijn, maar dat maakt nu volgens mij niet meer uit bij het bestellen.
Hoi loodenaar,



Goed dat je vooraf een nieuwe simkaart wil bestellen. Zo hoef je niet te wachten als je de nieuwe telefoon in gebruik wil nemen 😉. Na aanschaf moet je simkaart binnen ongeveer 6 maanden worden geactiveerd. Nu heb ik niet het idee dat je zo lang wil wachten met de aanschaf van je telefoon, toch? ;)



Tegenwoordig sturen we 3-in-1 simkaarten, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je alvast de verkeerde bestelt 🙂.



Groetjes, Tiury
Bedankt voor je reactie ga gelijk een vervangende kaart bestellen:D.



groeten Loodernaar
Hoi loodernaar,



Graag gedaan! Mocht nog niet niet weten waar je deze moet bestellen, geef ik het toch nog even door. Je doet dit op Mijn Simyo, op het tabblad Mijn instellingen & simkaart. Je ziet dan onder het kopje Simkaart 'aanvragen vervangende simkaart'. De vervangende simkaart valt vervolgens met ongeveer 3 werkdagen op de mat 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer