Skip to main content

.

Ik heb nieuwe telefoon gekocht want oude kapot. In nieuwe telefoon moet micro sim die ik maandag heb besteld. Wanneer ontvang ik die micro en waar staat hoe ik nieuwe micro sim activeer in nieuwe telefoon? Wordt de oude dan automatisch gedeactiveerd?
Hallo Niels R.



Het duurt ongeveer 2 dagen voordat de sim bij  je thuis wordt afgeleverd per post.

Activatie gebeurt op Mijn Simyo (ff controleren) met de nummers op die sim.

Er is 1 nummer per sim gekoppeld, na activatie vervalt de oude sim.



Lees dit maar eens door



Groet,

Friesian.



Is er iets niet duidelijk, meldt je dan. 🆒
Dank! Bij thuiskomst bleek nieuwe telefoon gearriveerd en bij check van simkaart in oude telefoon bleek er "gewoon" een kaart in te zitten die simpelweg te vermaken is tot micro simkaart omdat de kaart voorgestanst is. Zeer handig. Heb ik wel de nieuwe kaart voor niets besteld. Kan ik die terugsturen? Scheelt weer 5 euri! Groet
Hoi Niels R.



In mijn 1e reactie verwacht ik een fout gemaakt te hebben, in de link die ik gebruikte is sprake van een nieuw abbo en sim.

In jouw topic gaat het om een vervangende sim, daarom verwacht ik dat die voorgestanste simkaart geactiveerd kan worden op mijn simyo. Voor de zekerheid zou ik wachten op de reactie van een moderator, maar dat is mijn persoonlijke gedachte.





Graag verwijs ik deze vraag....

Kan ik die terugsturen?


naar een moderator.

Het streven van Simyo is om te reageren binnen een werkdag. :)



Groet,

Friesian
Activeren niet nodig. Mijn nieuwe phone doet het na plaatsen van mijn oude simkaart, de uitgestanste versie dus, prima. Ik heb nieuwe simkaart helemaal niet nodig 😉
bij check van simkaart in oude telefoon bleek er "gewoon" een kaart in te zitten die simpelweg te vermaken is tot micro simkaart omdat de kaart voorgestanst is.

Dit heb ik overduidelijk niet goed gelezen, mijn fout.... mijn excuses.

Wel handig zo'n 2-in-1 // 3-in-1 simkaart. :rolleyes:



Groet,

Friesian.
Zeker handig! Was alleen niet op de hoogte vandaar bestellen van nieuwe! Terugsturen of niet?
Hoi Niels R, welkom op het Simyo forum 🙂



Wat vervelend zeg, dat je oude telefoon kapot is gegaan. Maar een nieuw speeltje is ook wel weer eens leuk, toch?



Zo te lezen ben je al redelijk ver gekomen met Friesian om antwoord te krijgen op je vraag (waarvoor dank, Friesian!). Helaas moet ik je teleurstellen wat betreft het terugsturen van je simkaart. Als hij eenmaal is verzonden, is hij echt bedoelt voor jouw aansluiting. Dit kunnen we ook helaas niet meer uit het systeem halen.



Omdat hij echt gekoppeld is aan je nummer, wil ik je ook graag adviseren die simkaart te activeren en in gebruik te nemen 🙂.



Mocht je nog verdere vragen hebben hierover, hoor ik het graag van je!

Reageer