Skip to main content
Hallo,



Mijn telefoon is vorige week gestolen en de verzekering eist verschillende documenten.

Ik heb ze nu allemaal behalve een bewijs dat ik mijn simkaart geblokkeerd heb.

De beschrijving die bij de nieuwe simkaart zat voldoet niet aangezien er geen datum op staat.



Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?



Mvg Harry
Hoi harry vd b,



Wat vervelend dat je telefoon is gestolen 😞 Ik hoop dat je verzekering je daarin tegemoetkomt.



Je zegt dat je je simkaart geblokkeerd hebt, maar dat is inmiddels niet meer zo. Ik zie wel dat je op 12-05-2014 je simkaart geblokkeerd had. Daarna heb je die weer geactiveerd, nadat je een vervangende simkaart hebt aangevraagd.



Ik heb je een e-mail gestuurd naar het e-mailadres dat bij ons in het systeem staat. In de mail heb ik 2 printscreens gestuurd van ons systeem met daarin bewijs dat je je simkaart op 'gestolen/geblokkeerd' had gezet. Ik hoop dat dat voldoende is voor je verzekering?



Zou je willen laten weten of het gelukt is en of ik misschien nog iets anders voor je kan doen?
Hallo Dries,



Bedankt voor de snelle reactie en goede hulp!

Ik heb de bewijzen opgestuurd en zal nog laten weten of het gelukt is.



Nogmaals bedankt!
Hoi harry vd b,



Graag gedaan hoor :)



Ik hoop dat het zo voldoende is voor je verzekering. Als ze nog meer 'bewijsstukken' nodig hebben dan hoor ik dat graag van je! 🙂
Het was nu in orde, bedankt!
Ok :)



Fijn om te horen.

En mocht je weer eens een vraag hebben, dan weet je het forum nu te vinden.



Groetjes,

Charlene
Hallo Dries/Charlene,



Ik heb nog even een vraagje, dit keer over mijn telefoonrekening.

Mijn telefoon was gestolen en nu zie ik zojuist de rekening van de maand mei.

Blijkbaar is er nogal veel naar het buitenland gebeld met mijn telefoon en nu heb ik een rekening van €190,83.

Kunnen jullie mij hier mee helpen?



Mvg Harry
Hoi harry vd b,



Wat vervelend dat je telefoon was gestolen. Ik zie dat er inderdaad veel naar het buitenland is gebeld. Helaas kunnen wij daar achteraf niets meer aan doen. In zo'n situatie is het raadzaam om zo snel mogelijk je simkaart te blokkeren (wat je ook hebt gedaan).



Groetjes,



Alex

Reageer