Skip to main content
Betse simyo, deze week heb ik een iphone 5s besteld via belsimpel.nl. Zij hebben ook direct een simyo abonnement afgesloten, echter met een gewone of micro simkaart. Via hun kreeg ik te horen dat ik deze zelf moet wisselen. Dat probeer ik nu en heb eerst de gewone kaart geactiveerd. Bij het aangeven dat ik een nanokaart wil hebben krijg ik de boodschap dat het niet kan omdat er geen telefoon verkeer op mijn kaart loopt? Ik begrijp dit niet.



Tweede punt: hoe zit het met de 5 euro kosten? Berekenen jullie die met belsimpel?
Beste simyo. Blijkbaar ging ik te snel vlam activeren naar het aanvragen van de nieuwe kaart. Ik heb het nu nogmaals geprobeerd en kom er nu wel door. Over 2 dagen is de kaart er.

Blijft het punt van de kosten. Regelen jullie daar iets voor met belsimpel?
Betse simyo, deze week heb ik een iphone 5s besteld via belsimpel.nl. Zij hebben ook direct een simyo abonnement afgesloten, echter met een gewone of micro simkaart. Via hun kreeg ik te horen dat ik deze zelf moet wisselen. Dat probeer ik nu en heb eerst de gewone kaart geactiveerd. Bij het aangeven dat ik een nanokaart wil hebben krijg ik de boodschap dat het niet kan omdat er geen telefoon verkeer op mijn kaart loopt? Ik begrijp dit niet.



Tweede punt: hoe zit het met de 5 euro kosten? Berekenen jullie die met belsimpel?




Beste simyo. Blijkbaar ging ik te snel vlam activeren naar het aanvragen van de nieuwe kaart. Ik heb het nu nogmaals geprobeerd en kom er nu wel door. Over 2 dagen is de kaart er.

Blijft het punt van de kosten. Regelen jullie daar iets voor met belsimpel?




Hoi KeesS, welkom op het forum van Simyo!



Fijn dat het inmiddels is gelukt om de nano simkaart aan te vragen, ik zie dat deze vanochtend is verzonden, dus je zal 'm waarschijnlijk morgen in je brievenbus ontvangen 🙂.



Met betrekking tot de kosten wil ik je aanraden hierover contact op te nemen met Belsimpel, zij zullen hier dan contact over opnemen met ons.

Reageer