Skip to main content
Hallo,

Ik probeer een nieuwe micro simkaart aan te vragen.

Toen ik dit volgens de stappen voor de 1ste keer deed, kreeg ik te zien dat mijn beltegoed te laag was, dit heb ik toen meteen opgewaardeerd zodat ik voldoende btg had om deze micro simkaart aan te vragen.

Vervolgens deed ik weer het zelfde via de stappen en kreeg ik te zien dat ik de simkaart al besteld had.... maar waar kan ik zien of ik iets besteld heb?? heb geen bevestiging... geen mail...etc binnen gehad /en er is ook geen geld afgeschreven, en kan zelf ook niet er achter komen of dit ergens om mijn simyo account staat.

Weet niet zo goed wat ik nu moet?



Met vriendelijke groetjes,

Franca
Hallo Franca.



Dat kun je controleren op mijn simyo bij betalingen.

Onderaan zie je 2 datums staan.

Als je de 1e datum aanpast naar een eerdere datum, bijvoorbeeld 01-08-2013.

Klik je dan op toon betalingen.

Dan zie je de gewenste info.



Groet,

Friesian



p.s. fijne pasen.
hoi alvast bedankt voor de reactie, er staat bij betalingen als ik het volgens uw manier doet niks bij over een simkaart.

hoe krijg ik deze dan wel besteld? groetjes
Hallo Franca.



Om zeker te zijn dat alles goed verloopt kun je 2 dingen doen.

1) Of je belt de klantenservice.

2) Je wacht tot een moderator contact met je opneemt.





Groetjes,

Friesian



p.s. Fijne pasen.
Hoi Franca19,



Ik zie nu twee bestellingen staan, maar het is inderdaad vreemd dat die nog niet in rekening zijn gebracht.

Ik heb dus ook even nagevraagd bij de IT-afdeling of het wel goed gaat met die bestellingen.

Ik laat je dat hier weten, ok?



Groetjes, Charlene

Reageer