Skip to main content
Beste Jeroen,



Ik heb zojuist een microsimkaart aangevraagd, zag toen dat mijn adres nog oud in het systeem staat, en heb het gelijk gewijzigd.

Komt de nieuwe microsimkaart nu wel op mijn nieuwe adres aan?



Verder, zou ik graag een advies willen voor of het abonnement dat ik nu heb, de best passende versie is. In het verleden hebben jullie eerder advies gegeven en dat vond ik super!



Alvast bedankt voor je reactie. Vriendelijkst, AMF
Hoi annemariefleur,



Welkom op het forum.



Bedoel je met Jeroen soms -Ernst? :)



Ik zag dat je op tijd was met het wijzigen van je adresgegevens. Je had de simkaart aangevraagd en direct je juiste adres doorgegeven. Hierdoor komt de simkaart aan op je huidige adres. Deze kan je binnen 2 dagen verwachten.



Over je abonnement; momenteel heb je een oude abonnementsvorm uit 2011 (Simyo geregeld) met een 250 bel- en sms-bundel. Je abonnementskosten zijn € 6,99 per maand.



Via Mijn Simyo kan je kiezen voor de bundels die op dit moment worden aangeboden. De 250 belminuten worden niet meer aangeboden, maar je kan kiezen voor de Simyo 300 voor € 7,00 per maand.



Daarnaast zie ik dat je de afgelopen maanden gebruik maakt van mobiel internet, maar dat je hebt geen internetbundel hebt. Dit schommelt tussen de 10 en de 30 MB's per maand. Je kan overwegen om de kleinste internetbundel te nemen.



Ben je hiermee verder geholpen?

Reageer