.

Vraag

Bestaand abonnement overzetten naar esim, hoe doe ik dit?

  • 23 September 2023
  • 5 reacties
  • 51 Bekeken

wanneer ik op Simyo.nl naar esim ga en de keuzes invul, dan geef ik mijn nummer op en vlgt de mededeling dat ik moet inloggen bij MijnSimyo om abonnementszaken te regelen.
Ik kan wanneer ik inglogd ben niet vinden hoe ik de wijziging naar esim moet uitvoeren.


5 reacties

Hallo @Graads zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/esim

esim is geinstalleerd, de oude staat uit, maar de esim geeft “Onbekend nummer” 

Wat te doen?

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Graads,

Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat de installatie van je eSIM is gelukt! Lukt het bellen en internetten verder wel?

Welke telefoon heb je? Je kunt via de instellingen in je telefoon meestal je telefoonnummer nog toevoegen :).

Heel erg bedankt voor je hulp @JanD!

Groetjes,
Roeqajja

Hallo Roeqajja,

het is helaas niet gelukt.Ik heb een Samsung Galaxy A54 G5.
In de instellingen van de telefoon kan ik niets vinden over het toevoegen van een telefoonnummer.
Ik ben er gedurende twee dagen meerdere uren mee beig geweest en ik ben het spuugzat.
Het heeft me veel tijd gekost, en € 5.00 en ik ga gewoon terug naar mijn fysieke simkaarten.
Dit was de slechtste beslissing die ik mbt telefonie genomen heb: trachten een esim te verkrijgen.
En jullie ondersteuning laat wel te wensen over: ik heb geen resultaat….

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Graads,

Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat het niet is gelukt! Ik kan me voorstellen dat je graag terug wilt naar een fysieke simkaart. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan zal ik een verzoek indienen om de kosten voor de nieuwe simkaart van €5,00 te laten vergoeden. 

Groetjes,
Amy

Reageer