Skip to main content
Hallo,



Mijn simkaart is beschadigt en daarom herkent mijn mobiel de simkaart niet altijd. Daarom ben ik van plan om een nieuwe te bestellen. Nu is mijn vraag of ik al mijn contactgegevens nog hou als ik de nieuwe simkaart in gebruik neem?
Als je contacten op je Sim staan dan verlies je ze als je ze niet opslaat op je telefoon of er een back-up van maakt.



Ik zou dus als je sim wel even contact maakt je contactgegevens naar je telefoon kopiëren.



Of bedoel je jouw eigen telefoonnummer? Ja die hou je uiteraard. Maar ik zou dat wat ik hierboven schreef wel even controleren en uitvoeren.
Hoi Mariska smurf,



Goed dat je hier je vraag stelt en erg vervelend dat je simkaart beschadigt is 😞



Raytje heeft je vraag al beantwoord 🙂 Wanneer je de contacten op je telefoon hebt opgeslagen dan kan je, na het plaatsen van de nieuwe simkaart, nog steeds bij deze gegevens. Staan de gegevens opgeslagen op je oude simkaart dan gaan ze helaas niet mee.



Wordt de simkaart nog wel in een ander telefoon herkend? In dat geval zou je de opgeslagen contacten op de telefoon kunnen zetten zodat je ze niet kwijtraakt.



@Raytje, bedankt voor je reactie.

Reageer