Skip to main content
Geachte heer/mevrouw,



ik heb enkele dagen gelden een abonnement met internet genomen. Echter het internet werkt niet. De BlackBerry geeft bij Mobile Network de melding "the SIM Card is not compatible. Simyo 3g-Voice Only"



Kunt u mij helpen dit probleem op te lossen?



Mvg,
Hoi Jodex, welkom op het Simyo forum 🙂.



Heel vervelend voor je dat je deze foutmelding op je BlackBerry kreeg 😞. Maar, een aantal uur nadat je dit topic hebt geplaatst, heb je weer verbinding met het netwerk gemaakt. Zou je me willen vertellen hoe je dat gedaan hebt? Met die informatie kan ik andere klanten met dezelfde vraag helpen in de toekomst 🙂!



Groetjes, Tiury
Hallo Tiury, Dan weet je meer dan mij.... Ik heb nog steeds dezelfde melding op display (ik hoop dat je de foto enigszins kunt lezen ;-))

Gr, John
Hoi Jodex,



Hij heeft het dan iets anders begrepen 😉 Bedankt voor de afbeeldingen. Ik heb deze melding niet eerder gehoord. Je internetoptie staat aan. Deze heb ik een reset gegeven. Wil je je telefoon uit- en aandoen? Dan gaat die zich opnieuw aanmelden met de nieuwe instellingen.



Van welk type Blackberry maak je gebruik? Kun je via toestelhulp de instellingen controleren?
Naomi,



Bedankt! Foutmelding is verdwenen en het scherm meldt;"simyo 3G-Voice/Data" . Zal dan hoogstwaarschijnlijk werken. Nog niet buiten de WiFi-bereik getest....Indien het niet werkt, meld ik me nog eens!🆒

Type BB is Q10.

Gr,



John
Hoi Jodex,



Goed om te horen dat Naomi je verder heeft geholpen hiermee! Sorry dat ik het idee had dat het al was opgelost 😉. Als het niet buiten wifi bereik werkt (kun je overigens ook testen door je wifi even twee tellen uit te zetten) horen we het van je!



Groetjes, Tiury

Reageer