Skip to main content
Ik heb een Dual Sim telefoon, en ik ben van plan om binnenkort een tweede simkaart te kopen en die Dual Sim functie dus the gaan gebruiken.



Echter, dat zou beheerd moeten worden met de Sim Toolkit app. Die app staat op de telefoon, maar als ik erop klik krijg ik een melding dat hij niet geïnstalleerd is. Omdat ik al een Simyo simkaart in die telefoon heb zitten zou die app toch iets moeten doen?



Bij voorbaat dank.
Hoi Smouter,



Ik heb ook een dual-sim toestel, als er 1 simkaart in een toestel zit zal die systeem-app niet werken vrees ik.
Ik denk dat weinig mensen een dual sim toestel hebben, en voor degenen die het wel hebben is het handig om te weten welk merk c.q. type toestel je hebt.
Vergis je niet wimj12, al die Aldi toestellen van Wolfgang waren Dual Sim. Ook Acer en Huawei hebben veel Dual Sim toestellen uitgebracht. Ik heb zelf de Samsung S5 Duos.
Hoi Smouter,



Welkom op het Forum!



Hmm, goede vraag.. Ik zie dat Franswon hier meer ervaring mee heeft. Ik zelf ben hier niet bekend mee. Is het een idee om de makers van deze app te contacteren?



@ Franswon, werkt de app wel als er twee simkaarten in zitten?



@ wimj12, bedankt voor het meedenken!



Groetjes,

Asma
Hoi Asma,



Met 2 simkaarten werkt deze app prima op de achtergrond, het is een systeem-app. Ik gebruik Sim Card van gsmdev uit de Play Store om uitgebreide info over de cards te krijgen.
Hi Frans,



Dankjewel voor je aanvulling, dat is goed om te weten. Ik heb zelf nooit een dual sim-toestel gehad, dus hierover denk ik: hoe meer insider's informatie, hoe beter!



Groetjes,

Jihane

Reageer