Skip to main content
Beste Simyo,



Zojuist een vervangende nano simkaart besteld voor mijn nieuwe telefoon omdat ik dacht dat mijn oude het loodje had gelegd. Inmiddels is deze weer gereanimeerd en zou ik graag, indien nog mogelijk, mijn bestelling annuleren.



Ik weet niet of mijn bijbehorende account zichtbaar is (06xxxxxxxx) aangezien ik gedwongen uitgelogd werd zodra ik naar het forum ging en me moest registreren met een ander e-mail dan ik gebruikt voor 'Mijn Simyo'



Met vriendelijke groet,

Frits
Hoi FFO,



Je hebt gistermiddag de vervangende simkaart aangevraagd.



De bestelde simkaart is al naar je verstuurd. Deze kunnen we niet annuleren. Alleen als je kort na de bestelling contact met ons opneemt is het mogelijk om de bestelling nog terug te draaien.



Je kan de verzonden simkaart bewaren voor de volgende keer dat je deze echt nodig hebt 🙂
Hi ik wil mijn bestelling van de vervangende simkaart annuleren kan dit nog? Net een uur geleden bestelt. En zo ja hoe?
Hoi Bo van Buren, leuk om je terug te zien op het forum.



-Ali is gisteren zo scherp geweest om je simkaart bestelling alvast te annuleren 🙂 Als het goed is heb je hier al een e-mail over gehad. De reactie tijd op het forum is meestal één werkdag, dus het is in zo'n geval verstandig om te Twitteren of om te bellen naar de klantenservice. Zo weet je in het vervolg zeker dat we er op tijd bij zijn 😉!

Reageer