.

Beantwoord

Annuleren bestelling vervangende simkaart

  • 17 July 2014
  • 4 reacties
  • 638 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Net een vervangende simkaart besteld maar dat is niet nodig. Kan ik deze nog annuleren? Jan geefshuysen
icon

Beste antwoord door Tiury 18 July 2014, 16:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Om 23 uur vervangende simkaart besteld, om 23.20 geannuleerd. Hoe kan het dan dat ik om 8.45 bericht krijg dat deze al verstuurd is? Ik vind dat wel heel erg vreemd ook omdat dit bij andere mensen wel kan. Hoe is dit mogelijk?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jwj.G, welkom op het Simyo forum! :)

Je hebt inderdaad gisteravond een vervangende simkaart besteld, maar zelf annuleren... dat kan helemaal niet als klant 😞 Simyo verstuurd altijd om 6:45 alle simkaarten die voor dat tijdstip zijn besteld. Helaas was er tussen 23.00 - 06.45 niemand om je e-mail op tijd te lezen en je bestelling te annuleren. Dit wordt gedaan omdat een vervangende simkaart bestelling 9/10x haast heeft.

Ondertussen heb je meer contact gehad per e-mail en heb je aangegeven dat je de simkaart terug zal sturen. Wij zien de simkaart dus gauw weer tegemoet 🙂

Heb ik je vraag zo compleet genoeg beantwoord?
Beste,

Ik heb ook zojuist een vervangende simkaart besteld maar het blijkt dat ik deze helemaal niet nodig heb.
Nu lees ik iets over mailtjes etc maar ik heb geen mail ontvangen mbt een bestelbevestiging.

Kan deze bestelling nog geannuleerd worden?

Groet,
Mart
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Mart_vr, welkom op het Simyo forum 🙂!

Helaas zie ik dat jouw simkaart ook al is verzonden en niet meer te annuleren is 😞. Ik verwacht dat je simkaart vandaag of uiterlijk morgen op de mat valt. Simyo stuurt voor een vervangende simkaart geen bestelbevestigingen. Jwj.G heeft een mail gestuurd naar onze klantenservice en heeft van een collega een bevestiging gekregen dat de simkaart al was verzonden.

Sorry dat ik niets meer voor je kan doen. Ik adviseer je om de nieuwe simkaart toch te activeren en te gaan gebruiken. Een nieuwe simkaart is altijd beter dan de oude.

Reageer