Skip to main content
Hallo,



ik heb onlangs een nieuwe simkaart besteld (waarvoor ik trouwens geen bevestigings e-mail of iets in die richting heb gekregen) maar ik wil deze graag annuleren. Kan ik dit (nog) doen?



Dankuwel,

Tim
Hoi Timmy98, welkom op het forum van Simyo!



Het verzenden van een vervangende simkaart gebeurt over het algemeen al de eerste werkdag nadat deze besteld is. Het is een geheel geautomatiseerd proces en tegenhouden kunnen we dus helaas niet.

Een bevestigingsmail van je vervangende simkaart zie ik zelf ook wel zitten, dus dat heb ik weer aangekaart hier intern.
Beste,Twee dagen geleden heb ik een vervangende simkaart besteld, vandaag heb ik h'm geactiveerd. Door een stommiteit heb ik vijftien minuten geleden weer een nieuwe vervangende simkaart besteld, wat dus totaal niet nodig is.Ik zou bij dezen dit graag annuleren. Zou u het aub willen doorgeven en deze bestelling terugdraaien? Ik ben jaren lang al klant van jullie en heb goede ervaringen. Ik hoop derhalve dat jullie dit voor mij willen herstellen.In afwachting op uw positief antwoord.Met vriendelijke groet,

(Gebruikersnaam op forum: 'Herder')



Ik heb vijf minuten geleden jullie ook een persoonlijke mail gestuurd hierover via contactformulier.
Hoi herder, welkom op het forum!



Ik zie dat mijn collega in de mail gelukkig je e-mail al snel had gezien en de bestelling van de vervangende simkaart nog voor je heeft kunnen annuleren 🙂

Reageer