.

Beantwoord

Annuleren aanvraag vervangende simkaart

  • 13 February 2014
  • 5 reacties
  • 733 Bekeken

Beste,

Ik heb zojuist een vervangende simkaart aangevraagd, maar mijn oude doet het inmiddels weer. Ik zou graag mijn bestelling annuleren, is dit mogelijk?

gr. Niels
icon

Beste antwoord door Dries 14 February 2014, 10:40

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Mindstate en welkom op het Simyo Forum!

Als je snel genoeg bent, kunnen wij je aanvraag voor de vervangende simkaart nog annuleren. Gister heb je ook al contact gehad met onze klantenservice per e-mail. Zij hebben de bestelling geannuleerd en de € 5,- kosten voor je gecrediteerd. Dat is dus al helemaal geregeld :)

Fijn dat je oude simkaart het weer doet!
Hallo,
ik heb net per ongeluk nog een vervangende simkaart aangevraagd terwijl ik er als het goed is vandaag al eentje krijg.. Kan ik die tweede annuleren? ik heb hem echt niet nodig]Mvg
Reputatie 2
Badge +6
Hallo,
ik heb net per ongeluk nog een vervangende simkaart aangevraagd terwijl ik er als het goed is vandaag al eentje krijg.. Kan ik die tweede annuleren? ik heb hem echt niet nodig]Mvg


Hoi BSK,

Welkom op het forum :)

Ik heb je privébericht goed ontvangen. Ik heb alleen een klein foutje gemaakt, waardoor het niet mogelijk is om de nieuwe (tweede) simkaart die je hebt besteld te annuleren. Mijn excuus :o

Ik heb in ieder geval de kosten voor je gecrediteerd, dus je hoeft niet € 5,- te betalen 🙂 Het kan dus wel zijn, dat je de nieuwste simkaart moet gaan gebruiken, omdat de andere het niet meer doet. Ik zal je zo ook even bellen. Mocht ik je niet te pakken krijgen, zou je dan willen laten weten of je wel kunt bellen met je nieuwe simkaart?
Zojuist heb ik een micro simkaart aagevraagd ivm aanschaf nieuwe telefoon. In mijn oude telefoon zat een gewone simkaart...vandaag die nieuwe telefoon ontvangen en te snel nieuwe prepaid simkaart aangevraagd. 5 minuten later zag ik op de site de mogelijkheid voor een mooi alternatief voor mij: simonly abonnement voor 3 euro per maand. Graag wil ik dus mijn aanvraag voor prepaid van vandaag annuleren en een bestelling doen voor mcro sim voor simonly en abonnement van 1 jaar. helaas lukte het annuleren en bestellen niet meer telefonisch, want was na sluitingstijd, groet Bas
Reputatie 2
Badge +6
Zojuist heb ik een micro simkaart aagevraagd ivm aanschaf nieuwe telefoon. In mijn oude telefoon zat een gewone simkaart...vandaag die nieuwe telefoon ontvangen en te snel nieuwe prepaid simkaart aangevraagd. 5 minuten later zag ik op de site de mogelijkheid voor een mooi alternatief voor mij: simonly abonnement voor 3 euro per maand. Graag wil ik dus mijn aanvraag voor prepaid van vandaag annuleren en een bestelling doen voor mcro sim voor simonly en abonnement van 1 jaar. helaas lukte het annuleren en bestellen niet meer telefonisch, want was na sluitingstijd, groet Bas

Hoi delajete,

Welkom op het forum van Simyo :)

Wat leuk dat je wilt overstappen van Prepaid naar Sim Only 🙂 Wij hebben daar op onze website een hele handige 'overstapknop' voor. Als je bent ingelogd op Mijn Simyo land je op de Overzichtspagina. Als je hierop klikt, kun je kiezen welke bundels je wilt hebben voor je Sim Only. Je Prepaid simkaart wordt dan binnen 24 uur omgezet naar Sim Only. Je kunt dan gewoon dezelfde simkaart blijven gebruiken. Als je nog beltegoed over hebt, wordt dit verrekend met je eerste factuur.

Wat wel belangrijk is, is dat je een actief rekeningnummer hebt op je aansluiting, anders werkt de overstapknop niet. Je kunt bij Mijn Gegevens een rekeningnummer opgeven. Volg alle instructies en je rekeningnummer is geactiveerd! Dat is trouwens bij jou niet nodig, want jij hebt al een actief rekeningnummer :)

Zou je willen laten weten of het overstappen is gelukt? Wat voor nieuwe telefoon ga je gebruiken?

Reageer