Als ik een vervangende simkaart koop wordt de oude dan automatisch gedeactiveerd?
Of kan ik beide tegelijk blijven gebruiken? Op twee telefoons. (handig enzo)
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag Uniek,
Als je een vervangende simkaart aanvraagt via "Mijn Simyo", dan wordt je huidige simkaart nadat je de nieuwe simkaart hebt geactiveerd "buiten werking" gesteld.
Want je 06-nummer wordt dan overgezet, van je huidige (nog in gebruik zijnde) simkaart naar je nieuwe (vervangende) simkaart nadat je hem hebt geactiveerd binnen Mijn Simyo.
Het is dus niet zo, dat je beide simkaarten naast elkaar kunt blijven gebruiken!
Je oude simkaart komt dan helemaal te vervallen, en kun je dus niets meer mee (behalve weggooien dan).
Ik begrijp dat het handig kan zijn, maar helaas werkt het niet zo in de praktijk!
Hoop je hiermee geholpen te hebben.
Als je een vervangende simkaart aanvraagt via "Mijn Simyo", dan wordt je huidige simkaart nadat je de nieuwe simkaart hebt geactiveerd "buiten werking" gesteld.
Want je 06-nummer wordt dan overgezet, van je huidige (nog in gebruik zijnde) simkaart naar je nieuwe (vervangende) simkaart nadat je hem hebt geactiveerd binnen Mijn Simyo.
Het is dus niet zo, dat je beide simkaarten naast elkaar kunt blijven gebruiken!
Je oude simkaart komt dan helemaal te vervallen, en kun je dus niets meer mee (behalve weggooien dan).
Ik begrijp dat het handig kan zijn, maar helaas werkt het niet zo in de praktijk!
Hoop je hiermee geholpen te hebben.
Jammer! Maar duidelijk.
Graag gedaan!
En ik kan begrijpen dat je het jammer vind, aangezien het in sommige situaties handig kan zijn.
Toch fijn, dat ik je wat duidelijkheid hebt kunnen geven.
En ik kan begrijpen dat je het jammer vind, aangezien het in sommige situaties handig kan zijn.
Toch fijn, dat ik je wat duidelijkheid hebt kunnen geven.
Hoi Uniek,
En ook hier hoef ik alleen maar te bevestigen dat MichD jou de volledige en correcte informatie heeft gegeven 🙂 Meer heb ik niet toe te voegen. Mocht je toch nog vragen hebben, laat je het dan weten?
@MichD, je bent op dreef! Ik waardeer je antwoorden enorm 🙂 Bedankt voor al je hulp.
Groetjes,
Angela
En ook hier hoef ik alleen maar te bevestigen dat MichD jou de volledige en correcte informatie heeft gegeven 🙂 Meer heb ik niet toe te voegen. Mocht je toch nog vragen hebben, laat je het dan weten?
@MichD, je bent op dreef! Ik waardeer je antwoorden enorm 🙂 Bedankt voor al je hulp.
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.