Skip to main content
Hallo,

Sinds ongeveer 2 dagen kan ik niet meer bellen, alleen maar noodoproepen mogelijk. Wat kan ik hier aan doen? Ik heb voldoende belminuten. Alvast bedankt.
Heb je dit overal of alleen op een bepaalde locatie?



Heb je de telefoon al eens opnieuw opgestart?



Doe eens een kruistest als opnieuw opstarten niet helpt. Jouw sim in een andere telefoon en andersom. Lost dit iets op?
Hallo,

Ik heb dit overal, en opnieuw opstarten helpt niet. Die kruistest kan ik helaas niet doen, er is geen andere telefoon in de buurt.
Het zou toch wel handig zijn om die kruistest te doen bij een familielid, kennis, vrienden of misschien een telefoon winkel. Zo kun je namelijk uitsluiten of het probleem zich voordoet in de telefoon of dat je simkaart het probleem is.
Hoi Ikke12345,



Welkom op het Simyo Forum.



Ai, dat is niet handig! Ik snap dat je graag wilt weten wat je hieraan kunt doen.



Ik heb het nagekeken voor je en wilde een reset op je simkaart uitvoeren. Nu zie ik in je verbruik dat je vandaag 3 gesprekken gevoerd hebt. Voordat ik toch een reset uitvoer, wil ik graag van je weten of het probleem zichzelf opgelost heeft. Klopt het dat je weer normaal gebruik kan maken van je simkaart en weer netjes kunt bellen?



@Raytje, bedankt voor de uitvraag 🙂 Dit scheelt een hoop!



Groetjes,

Angela

Reageer