.

Beantwoord

Alleen noodoproepen mogelijk

  • 22 August 2013
  • 3 reacties
  • 802 Bekeken

Hoi,

De telefoon van mijn dochter geeft aan dat je alleen noodoproepen kunt doen. Toch is er nog tegoed. Ik heb voor de zekerheid even opgewaardeerd, maar dat helpt niet. Ik zag dat iemand anders met hetzelfde probleem een nieuwe simkaart toegestuurd heeft gekregen. Als dat de oplossing is, willen jullie dat dan voor mij ook doen?

Alvast bedankt,

Bart
icon

Beste antwoord door Ernst 23 August 2013, 16:53

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi mcleod, en welkom op het Simyo forum :)

Ik zie inderdaad dat er al een paar weken geen gebruik is gemaakt van deze simkaart. Voor de zekerheid heb ik de netwerkverbinding zonet gereset. De simkaart meldt zich dan opnieuw aan op het netwerk. Dit wil soms wel helpen.
Als je het mobieltje even uit- en aanzet, kun je zien op dit het gewenste resultaat levert. Mocht dit nog niet helpen, wil ik je eerst nog aanraden een de simkaart in een ander mobieltje te proberen.

Pas als bovenstaande allemaal niet helpt, zou je een nieuwe simkaart moeten bestellen.

Dit doe je door op Mijn Simyo te gaan naar het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' en daar te klikken op 'aanvragen vervangende simkaart'. Je kiest dan het juiste formaat en binnen 2 werkdagen wordt je simkaart per post bezorgt.
Vanochtend al opgelost door de telefoon aan en uit te zetten, maar toch bedankt voor de reactie!
Badge +8
Vanochtend al opgelost door de telefoon aan en uit te zetten, maar toch bedankt voor de reactie!

Hoi mcleod,

Fijn dat je het nog even laat weten :)
Dat is inderdaad vaak een oplossing, dan kan de simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk.

Groetjes,
Charlene

Reageer