.

Beantwoord

Alleen nood op roepen

  • 28 August 2012
  • 7 reacties
  • 390 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Op mijn mobiel krijg ik steeds de melding alleen nood op roepen
Mijn simkaart in een andere telefoon krijg ik het zelfde alleen nood op roepen.
Ik kan niet bellen gebeld worden en sms en
Wat is er aan de hand
icon

Beste antwoord door Wayne 29 August 2012, 14:00

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum door,

Volgens mijn gegevens heb je vanmorgen contact gehad met de klantenservice en is jou een vervangende simkaart toegestuurd. Zou jij, als je deze ontvangen hebt, even kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?
ik heb abonnement maar toestel zegt plaats simkaart ik heb prepaid toestel  van t-mobile,moet ik tel simlock vrij laten maken ?
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum truida22,

De melding "plaats simkaart" duidt erop dat de simkaart niet op de juiste manier contact kan maken met de telefoon. Ik wil je vragen om de simkaart even uit het toestel te halen, de goudkleurige chip goed schoon te vegen met een droge doek en deze daarna weer in de telefoon te plaatsen. Als je de simkaart weer in het toestel zet, let er dan op dat deze op de juiste manier in het toestel zit en goed verbinding kan maken. Zou je mij even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Welkom op het forum truida22,

De melding "plaats simkaart" duidt erop dat de simkaart niet op de juiste manier contact kan maken met de telefoon. Ik wil je vragen om de simkaart even uit het toestel te halen, de goudkleurige chip goed schoon te vegen met een droge doek en deze daarna weer in de telefoon te plaatsen. Als je de simkaart weer in het toestel zet, let er dan op dat deze op de juiste manier in het toestel zit en goed verbinding kan maken. Zou je mij even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
\\\





nee gaat ook niet ik de simkaart in andere tel gedaan daar deed hij het wel en nu ook opeens niet meer nadat ik hem opnieuw geplaatst heb?
Reputatie 2
Badge +1
Hey truida22,

Volgens mijn gegevens heb je gisteravond nog gebruik van de aansluiting kunnen maken. Klopt het dat het probleem nu opgelost is?
[quote]Hey truida22,

Volgens mijn gegevens heb je gisteravond nog gebruik van de aansluiting kunnen maken. Klopt het dat het probleem nu opgelost is?
[/QUOTE

ja alles werkt weer gelukkig.]
Badge +6
Beste Truida22,

Ben blij te horen dat het probleem is opgelost!

Reageer