Skip to main content
Beste Simyo,



Al een aantal weken krijg ik de melding: Geselecteerd netwerk (NL KPN) niet beschikbaar. Ik kan hierdoor niet bellen of sms'en, alleen noodoproepen kan ik maken.

Nu heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd, omdat uit de kruisproef die jullie aanbevolen bleek dat het aan mijn simkaart lag (hij deed het niet in een andere telefoon, terwijl andere simkaarten het wel in mijn telefoon deden).

Echter krijg ik bij de nieuwe simkaart nog steeds dezelfde melding. Aan en uitzetten werkt niet, dat heb ik al honderd keer geprobeerd. Als ik bij netwerken het NL KPN netwerk probeer te selecteren mislukt het telkens.



Kunnen jullie hem resetten of misschien is er nog iets anders dat gedaan kan worden, want ik wil weer bereikbaar kunnen zijn.

Bij de facturen stond wel dat die van april nog niet betaald was, maar ik kon deze ook niet via iDeal betalen.

Is mijn telefoon misschien geblokkeerd hierdoor?



Groetjes Wies
Hoi Wies8, welkom op het Simyo forum :)



Erg vervelend dat je je simkaart niet kan gebruiken. Ik zie dat je nieuwe simkaart wel actief staat. Ik heb hem voor de volledigheid gereset. Wil je je telefoon uit- en aanzetten?



Van welk type telefoon maak je daarnaast gebruik? En weet je zeker dat er geen simlock zit op je telefoon? Dit kan soms ook de reden zijn, waarom de Simyo simkaart niet werkt.



Ik hoor ook graag van je of je op een bepaalde plek geen KPN netwerk kan selecteren. Of heb je dit op verschillende plekken? Als het op een bepaalde plek is, stuur je dan de volledige postcode?



Je factuur van april is inderdaad nog niet betaald. De automatische incasso moet nog plaatsvinden. Dit gebeurd eind deze week 🙂 Stel dat de incasso mislukt, dan ontvang je van ons een herinneringse-mail met een iDEAL link.



Ik hoor het graag van je.

Reageer