Beste,
Is er al iets bekend over multisim bij Simyo? Ik heb sinds kort een smartwatch lte en had gehoopt bij Simyo multisim te kunnen gebruiken.
Ik hoor het graag!
Mvg
Ido
Beste,
Is er al iets bekend over multisim bij Simyo? Ik heb sinds kort een smartwatch lte en had gehoopt bij Simyo multisim te kunnen gebruiken.
Ik hoor het graag!
Mvg
Ido
Hoi
Bedankt voor je bericht. Op dit moment hebben we nog geen informatie over de beschikbaarheid van multisim. Als er ontwikkelingen zijn met betrekking tot multisim, zullen we dit communiceren via onze kanalen. Mocht je nog andere vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, laat het mij dan gerust weten!
Groetjes,
Seren
Komt er überhaupt ooit een multisim bij jullie?
Antwoord is 4 maand oud.
Maar ooit je weet maar nooit. Dataplafond is er na 10 jaar ook eindelijk. Dus wie weet over 10 jaar multisim beschikbaar bij Simyo?
Voor nu is het alleen bij de premium providers beschikbaar.
Helaas kan ik hier geen antwoord op geven. Het is bij ons (moderators) op dit moment niet bekend of/wanneer deze optie aangeboden zal worden. Zodra ik meer informatie heb zal ik dit uiteraard met jullie delen via het forum.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.